חברת הובלות לציוד כבד

*לא נותנים שירות לחברות ביטוח

חברת הובלות לציוד כבדכאשר אנחנו רוצים להוביל סחורה, אספקה או כל מטען אחר אנו מחויבים לבחור בחברת הובלות ראויה ומנוסה. כל חברה מקצועית מבטיחה שהלקוח יקבל את הסחורה שלנו בזמן הנדרש ותחת אמצעי הבטיחות הקובעים בחוק. כאשר אתם בוחרים חברת הובלות לציוד כבד יש מספר דגשים ושיקולים שיש לקחת בחשבון, לפניכם כל מה שאתם צריכים לדעת.

 

מהי חברת הובלות לציוד כבד?

תחילה נבין מהי בכלל "הובלת ציוד כבד". הכוונה בהובלות לציוד כבד היא הובלה של סחורות או מטענים גדולים במשקלם או בגודלם הפיזי מהנורמה. למשל, חברות הובלה מתעסקות בשינוע של רכבים, מכולות, פסנתרים, מטבחים ואפילו בתים ניידים. החברה עובדת עם צי משאיות המתאים לכל הגדלים הנדרשים כאשר לרוב יהיה מדובר על משאיות 12 טון ומעלה. 

לפני שאתם בוחרים חברת הובלות לציוד כבד יש מספר דברים שחשוב לבדוק:

  1. מיקום – עליכם לוודא מהיכן החברה יוצאת ולאן היא צריכה להגיע. לא כל החברות עובדות בפריסה ארצית, משמע שאם ההובלה שלכם היא מדרום לצפון לא כל חברה תוכל לקחת את הפרויקט הזה. 
  2. ביטוח – בעינינו גודל ההובלה אינו קריטי, כל חברת הובלות צריכה לבטח את הציוד שלכם. עלות הביטוח משתנה בהתאם לסוג הציוד. הביטוח נועד כדי להקנות לכם שקט שהציוד שלכם יגיע למקום הנדרש בזמן וללא שום פגמים. במקרה של נזק לציוד, אתם תקבלו פיצוי בהתאם לסדר הגודל הכתוב בחוזה.
  3. ליווי – לא כל הובלה דורשת ליווי, אך יש הובלות שכן דורשות ליווי של רכב. כל ההובלות של משא כבד דורשות יותר מנהג, אלא גם מלווה לנהג אשר הוא אחראי על ניווט, העמסת הציוד, פירוק והרכבה בהתאם לצורך. 

מעבר לכך, יש עוד דברים שנרצה לבדוק לגבי טיב החברה:

  1. ניסיון – כל חברת הובלות לציוד כבד חייב להחזיק במוניטין חיובי ובניסיון הנדרש. לא מדובר על הובלה סטנדרטית של מקררים וריהוט פשוט, אלא הובלה של ציוד שעשוי לעלות על כמה עשרות טונים. לכן, עלינו לבדוק מה הניסיון של החברה והאם היא חברת הובלות לציוד כבד עם הרשאה של משרד התחבורה.
  2. מתווך הובלה – זאת בחירה שהיא רשות. אם אתם לא מעוניינים להתעסק בבירוקרטיה תוכלו לשכור שירותים של מתווך הובלה. המתווך עובד ישירות מול חברת ההובלות ותפקידו לדאוג לכל ההליך הבירוקרטי, מקביעת התאריך ועד לפריקת המטען. 

חברת הובלות לציוד כבד – אמצעי בטיחות

לפני שאתם מתחייבים לחברת הובלות, עליכם לבדוק את שירותיה ואת כל רישומי הבטיחות. הובלות ציוד כבד בעומסים גבוהים צריכות להיות בטוחות כדי למנוע הפסדים וכמובן נזקי גוף. תאונות הן דבר בלתי נמנע לצערנו, ולכן חשוב להתרחק מחברות הובלה עם תיעוד של תאונות תכופות. כפי שציינו מקודם, אנחנו ממליצים כמובן לקבל אספקה של הגנה מלאה לגבי הרכוש שלנו לכל מקרה בו יתרחש מקרה לא צפוי. 

מעבר לכך, עלינו לבדוק את החברה ולבחון האם היא מבצעת תחזוקה שוטפת של המשאיות. כל חברה חייבת לבצע בדיקות סדירות, החל מטיפולים סטנדרטיים ועד לתחזוקה לפני כל נסיעה. אחראי המשאית חייב לבדוק את מפלס הנוזלים, בלמים, ואורות איתות כדי להפעיל את המשאית באופן בטוח במהלך הנסיעה. לאחר הבדיקות האלו, יש כמובן לבחון את כל ציוד הקשירה שהוא קריטי לא פחות. על הציוד להיות מאוחסן במקום שאינו חשוף לשמש או לגשם, לבדוק שאין עליו סימני שחיקה ושהוא עובד בצורה תקינה.

טעינת המטען על גבי המשאית גם היא חייבת להיות בהתאם להוראות הכתובות בחוק. על הטעינה להיות על פי התקנות כאשר העומסים הכבדים נמצאים על המפלס התחתון בעוד המשקלים הקלים מאגפים את הציוד. נתון זה יכול להשתנות בהתאם לסוג הציוד ורמת הרגישות שלו. 

חברת הובלות לציוד כבד – שקיפות מלאה

מכיוון שמדובר על תהליך מורכב, על החברה להיות בשקיפות מלאה מול הלקוח. החברה צריכה להציג את כל שירותיה ומהם כוללים, כולל יכולת עומס הובלה, סיגי כיסויים ביטוחיים, עלויות כולל כל הוצאות הקשורות בכך. חברה שעובדת עם שקיפות מלאה תדע לתת לכם הסבר מפורט על כל אחד משירותיה, על תכנון המסלול, זמנים מוגדרים מראש ובכך תוכל לשמור על הביטחון האישי שלנו. חברה מקצועית גם תעניק לכם שקיפות מלאה בנוגע לציוד אותו היא יכולה להוביל, לא כל חברה מחזיקה במשאיות מתאימות להובלת ציוד כבד בפריסה ארצית מכל הסוגים. 

על החברה להיות בשקיפות מלאה אל מה היא יכולה להעביר ומה היא לא יכולה להעביר. התפקיד שלכם הוא להגדיר מראש את מה שתרצו להעביר לפני שאתם בוחרים חברת הובלות. רק לאחר מכן תוכלו לקבל הצעת מחיר מדויקת. 

איפה מוצאים חברת הובלות לציוד כבד?

היתרון הוא שהיום ניתן למצוא חברות הובלה בפריסה ארצית, כך אנחנו יכולים לחסוך הון בהוצאות שונות עבור שינוע. כדי למצוא חברת הובלות מתאימה עלינו לפעול לפי כל הכללים שציינו עד כה. בחרו חברה שכן קרובה אליכם גיאוגרפית, אבל אין להתפשר על טיב החברה בגלל מרחק או הצעת מחיר מפתה. בחרו חברה עם מוניטין חיובי, ניסיון ועם הציוד הנדרש כדי להוביל את המטענים שלכם. החברה חייבת להיות מוכרת על ידי משרד התחבורה, חברה שאינה מוכרת על ידי משרד התחבורה היא חברה הפועלת ללא רישיון והיתרים. 

אף חברה לא יכולה להציע לכם מחיר מדויק לפני שהיא מקבלת את כל הפרטים. לכן, אל תתפתו למחירים המופיעים בכותרות כמו הובלה במחיר כזה וכזה. המחיר הוא בהתאם למרחק, בהתאם למורכבות ההובלה, בהתאם למשקל המטען ובהתאם לרמת הניסיון של חברת ההובלה. 

מחירון שירותי גרר לשנת 2022

סוג הרכב אותו גוררים סוג הגרירה מרחק טווח מחירים
עלות גרירת רכב פרטי גרירה רגילה עד 15 ק“מ200-400 ש“ח
עלות גרירת רכב פרטי גרירה רגילה עד 30 ק“מ300-500 ש“ח
עלות גרירת רכב פרטי גרירה רגילה מעל 30 ק“מ תוספת למחיר שנעה בין 7-12 ש“ח עבור כל ק“מ נוסף
עלות גרירת רכב פרטיגרירה מחניון תת קרקעי/גרירה מורכבת מאזור בעייתי תלוי מרחקלמחיר הרגיל יתווסף סכום שנע בין 120-300 אחוזים מגרירה רגילה בהתאם למספר הקומות והמורכבות של הגרירה
גרירת רכב מסחרי עד משקל 3 טוןגרירה רגילה עד 15 ק“מ220-450 ש“ח
גרירת רכב מסחרי עד משקל 3 טוןגרירה רגילה עד 30 ק“מ400-700 ש“ח
גרירת רכב מסחרי עד משקל 3 טוןגרירה רגילה מעל 30 ק“מתוספת למחיר שנעה בין 10-15 ש“ח עבור כל ק“מ נוסף
עלות גרירה של אוטובוס גרירה רגילה עד 15 ק“מ500-800 ש“ח
עלות גרירה של אוטובוס גרירה רגילה עד 30 ק“מ800-1,500 ש“ח
עלות גרירה של אוטובוס גרירה רגילה מעל 30 ק“מתוספת למחיר שנעה בין 10-15 ש“ח עבור כל ק“מ נוסף

מחירון חילוץ רכבים לשנת 2022.xlsx

סוג החילוץהערות טווח מחירים
עלות חילוץ פשוטחילוץ מאזור הסמוך לכביש 250-500 ש“ח
עלות חילוץ פשוט עבור רכב מסחרי חילוץ מאזור הסמוך לכביש 500-800 ש“ח
עלות חילוץ פשוט עבור משאית חילוץ מאזור הסמוך לכביש 600-1,000 ש“ח
עלות חילוץ עבור אוטובוס חילוץ מאזור הסמוך לכביש 600-1,200 ש“ח
עלות חילוץ מורכב עבור רכב פרטי חילוץ מהשטח מאזור המרוחק מהכביש 600-1,200 ש“ח
עלות חילוץ ג‘יפ מהשטח חילוץ מהשטח מאזור המרוחק מהכביש 500-1,100 ש“ח
עלות חילוץ רכב מכל סוג הדורש מנוף1,800-5,000 ש“ח

מחירון שירותי דרך לשנת 2022

סוג השירותהערות טווח מחירים
עלות החלפה של גלגל או תיקון של פנצ‘ר בדרך 120-300 ש“ח
עלות התנעה של רכב עם כבל 180-400 ש“ח
עלות פריצה של רכב עבור רכב נעול 220-500 ש“ח
עלות ניטרול אזעקה של הרכב 180-500 ש“ח
עלות אספקה של דלק עבור רכב תקוע באמצע הדרך עלות לא כוללת את מחיר הדלק, המחיר הוא רק עבור השירות 140-300 ש“ח
עלות שאיבה של דלק עבור רכב תקוע באמצע הדרך העלות כוללת שאיבה של הדלק מהמיכל והחלפה של הדלק בדלק המתאים, לא כולל מחיר הדלק270-400 ש“ח

תוכן עניינים:

א.מ.י שירותי גרירה

א.מ.י שירותי גרירה

אם נתקעתם בצד הדרך, באמצע טיול שטח עם החברים או בכל מקום אחר ואתם חשים ייאוש ותסכול, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות ל– א.מ.י שירותי גרירה. אנו מספקים לקהל לקוחותינו את כל שירותי הגרירה לרבות גרירת רכבים, גרירת אופנועים, גרירות מורכבות של משאיות מאתרי בניה, ג‘יפים בחוף הים ועוד. כל שנותר לכם הוא ליצור איתנו קשר ואנחנו בדרך לחלץ אתכם.

אפשר גם ליצור איתנו קשר בטופס ונחזור SOS

מאמרים נוספים

שירותי גרירה בחריש

שירותי גרירה בחריש הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בחריש לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בעומר

שירותי גרירה בעומר הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בעומר לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בתל-אביב

שירותי גרירה בתל-אביב הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בתל-אביב לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה ביפו

שירותי גרירה ביפו הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי ביפו לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בקריות

שירותי גרירה בקריות הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בקריות לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בשוהם

שירותי גרירה בשוהם הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בשוהם לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בגני תקווה

שירותי גרירה בגני תקווה הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בגני תקווה לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע

שירותי גרירה בגבעת שמואל

שירותי גרירה בגבעת שמואל הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בגבעת שמואל לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע

שירותי גרירה עד כניסת השבת

*לא נותנים שירות לחברות ביטוח

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא נותנים שירות לחברות ביטוח