גרר אופנועים מחיר

*לא נותנים שירות לחברות ביטוח

גרר אופנועים מחירגרר אופנועים מחיר

אף אחד מאיתנו לא רוצה להגיע למצב בו אנו נדרשים בשירות של גרר, אך לפעמים המציאות עולה על כל דימיון. שירותי גרירה אמורים לעבוד לאורך כל שעות היממה, אך המחירים משתנים ממקום למקום ובהתאם לפרמטרים רבים. אנו כאן כדי לעשות לכם סדר בבלאגן.

 

גרר אופנועים מחיר – זול עולה יותר

מעצם היותנו ישראלים אנו מחפשים את המחיר הנמוך ביותר וזה די לגיטימי. ניתן למצוא גם בשירותי גרירה מחירים נוחים אבל חשוב להבדיל בין מחירי קיצון לבין מחירים לגיטימיים אשר תלויים במספר גורמים שונים. לפעמים במחיר זול נוכל לקבל שירות שאינו אחראי ועלול לפגוע בכל התהליך של הגרירה. אנו בסופו של דבר רוצים שהרכב שלנו יגיע בשלום, אנו רוצים שיגיע אלינו בעל מקצוע עם ניסיון והכי חשוב, אנו רוצים לדעת שאנו שמים את הרכב שלנו בידיים בטוחות. אם תמצאו את כל מה שציינו במחיר זול אין שום סיבה שלא תבחרו בשירות זה.

אחד הגורמים שיכולים להשפיע על המחיר באופן דרסטי הוא התאריך והשעה. במקרה בו אתם צריכים שירות גרירה בשעות הלילה אתם תשלמו תעריף אחר מאשר שעות היום. בנוסף, שירותי גרירה בימי שבת וחג יעלו בכחמישים עד מאה אחוזים מהמחיר המקורי. לכן, כאשר אתם בודקים מחירים שימו לב לכל הפרטים הקטנים, בקשו מחיר סופי בהתאם למה שאתם צריכים ללא אותיות קטנות.

 

גרר אופנועים מחיר – שונה מגרר רכב

זכרו, שירות הגרירה אליו אתם נזקקים כאשר אתם צריכים שירות גרירה לרכב יהיה שונה לחלוטין מאשר גרר אופנועים. לכן גם במחיר יהיה שוני משמעותי. רכב הגרירה שונה בין רכב לאופנוע, כאשר אנו צריכים שירות גרירה לאופנועים אנו נצטרך גרר עם עגלה קטנה עליה בעל המקצוע יעלה את הכלי בעת הצורך. מלבד לכך, יש לוודא כי העגלה מותאמת לאופנוע וניתן יהיה לקשור את האופנוע בצורה בה האופנוע נמצא יציב על העגלה. בעלי מקצוע לא מקצועיים יציעו לכם הצעות כמו הנחת האופנוע בשכיבה ולא באמצעות קשירה מקצועית אשר תדאג לכך שהאופנוע לא יפגע בעת ההובלה.

גרר אופנועים מחיר – כמה זה עולה לי?

המחיר הסופי אותו נשלם תלוי מאוד בחברה אליה אנו פונים. שימו לב, מחיר נמוך כפי שציינו יכול להיות מציאה, אבל תמיד צריכה להידלק אצלכם נורת אזהרה. הדבר הקריטי ביותר שעליכם לעשות הוא השוואת מחירים, אם פער המחירים עבור אותה סיטואציה אליה אנו נדרשים בגרירה הוא גדול, סביר להניח שיש כאן משהו לא מקצועי.

יש כמובן הבדל מחירים בין גרירה לרכב מאשר גרירה לאופנוע, גרירת אופנועים בהכרח תהיה זולה יותר כיוון שאין אנו נדרשים במשאית לצורך הובלה, אלא עגלה נגררת. שימו לב מה החברה מציעה לכם, האם יש אפשרות לאחסון לילה עבור הכלי שלכם? מה קורה במקרה בו המוסך סגור באותו הרגע, לאן אתם מובילים את האופנוע? האם אתם מעדיפים להשאיר אותו זרוק על הכביש? את כל השאלות האלה אתם חייבים לשאול את עצמכם, אך גם את החברה אליה אתם פונים.

מסקנות

אנו תמיד מאמינים שמי שמחפש כמו שצריך מוצא את התוצאה הנכונה לו. אל תמהרו בבחירת בעל המקצוע אליו אתם פונים, עשו סקר מעמיק ואין צורך לחכות עד שזה יקרה לכם. תמיד רצוי שיהיה לכם מספר של גרר אמין, תמיד תהיו מוכנים לכל תרחיש וכך שרגע האמת יגיע הכל יהיה הרבה יותר מסודר.

גרר קטנועיםגרר קטנועים

אם תסעו כמה דקות בתל אביב תוכלו לראות בכל רגע נתון רוכב אופנוע או קטנוע. כאשר אנו חיים במרכז הארץ אנו מוצאים את עצמנו חייבים להחזיק ברכב דו גלגלי על אף הסיכונים שיש. אם אתם מחזיקים בקטנוע או אופנוע אתם חייבים גם להחזיק במספר של גרר קטנועים מקצועי אשר יחלץ אתכם במקרה הצורך. גם אם עוד לא חוויתם מצב בו אתם צריכים גרר, תמיד כדאי שתהיו מוכנים לתרחיש הזה.

 

גרר קטנועים – מה זה?

נתקעתם עם הקטנוע באמצע שום מקום? איך אתם אמורים להוביל את הקטנוע שלכם מהנקודה בה אתם נמצאים אל המוסך בו אתם מטפלים בכלי? התשובה היא על ידי שירותי גרירה. יש לשים דגש על כך שגרר של רכב אינו דומה כלל לגרר קטנועים, על זה נדון בהמשך. שירותי גרירה אמורים להיות זמינים לכם בכל שעות היום והלילה, כמובן בתעריף שונה בהתאם לשעה. שירותי גרירה מתחילים בייעוץ טלפוני בו אתם מקבלים את כל הפרטים הנדרשים כמו זמינות השירות, מחיר ועוד… מבעד לכך, שירותי גרירה מקצועיים עם הגעתם בראש ובראשונה ינסו לאבחן מהי התקלה בקטנוע אם אתם לא יודעים, במקרה ותקלה זו אינה מסובכת ניתן יהיה לפתור אותה במקום וכך לחסוך את כל הגרירה. 

כיצד בוחרים גרר קטנועים מקצועי?

הדרך הנכונה ביותר לבחור גרר קטנועים מקצועי הוא על ידי סינון אפשרויות חכם. הדבר הראשון שעליכם לבדוק הוא מהם שירותי הגרירה אשר פועלים באזור בו אתם נמצאים. לאחר שמצאתם את בעלי המקצוע האלו בחנו כמה מהם מחזיקים ברישיון, כמה מהם עובדים באופן פרטי ולא מתוך חברה ומה המחיר אותו גובה כל בעל מקצוע. אל תחפשו את המחיר הזול ביותר, חפשו את המחיר המוצדק ביותר. כל בעל מקצוע אמור להסביר לכם בדיוק על מה אתם עומדים לשלם, חלק ידרשו כסף רק עבור הובלה, חלק ידרשו כסף עבור טיפול, לעיתים יגבו ממכם כסף עבור גרירה בשבת או בשעות הלילה מאוחרות וכן הלאה… כמו כן, עליכם לוודא מהי הזמינות של אותו גרר, כמה זמן עליכם להמתין עד להגעתו. זמן ההמתנה תלוי גם במקום בו אתם נמצאים וגם במקצועיות של אותו גרר קטנועים.

 

מה עושים במקרה של פאנצ'ר?

בשונה מרכב, כאשר אתם רוכבים על קטנוע אתם נמצאים בסכנה כפולה ומכופלת, לכן גם אמצעי הזהירות שלכם חייבים להיות כפולים ומכופלים. אנו רואים נהגים צעירים רבים שבמקרה של פאנצ'ר מאמינים שזה לגיטימי לנסוע לאט עד שיגיעו למקום שיטפל בכלי, מדובר על סכנת נפשות. פאנצ'ר בקטנוע בקלות יכול לגרום לכם לאבד שיווי משקל, וכאשר אתם בלי שיווי משקל על קטנוע אתם חשופים לסכנה גופנית ממשית. במקרה בו הפאנצ'ר לא קרה תוך כדי נסיעה, או אם כן קרה באמצע נסיעה עליכם להתקשר לשירותי גרירה. אל תסכנו את עצמכם עבור סכום מינורי אותו אתם משלמים לשירות הגרירה, הגוף שלכם שווה יותר ממאה שקלים.

 

במה שונה גרר קטנועים מגרר רגיל?

מדובר על שירות אחר לחלוטין, לא ניתן להוביל קטנוע על גבי מוביל של רכבים וההפך הוא הנכון. בדרך כלל מובילי אופנועים וקטנועים יהיו בעלי עגלה ייעודית המתחברת לגרר, אותו עגלה יכולה להכיל בתוכה מספר מצומצם של קטנועים, על בעל המקצוע להעלות את הקטנוע שלכם דרך הרמפה בבטחה ולייצב את הקטנוע באמצעות קשירות לכל הכיוונים כך שהקטנוע מקובע לחלוטין. שימו לב, יש בעלי מקצוע רבים אשר יציעו לכם הצעות מוזרות כמו להשכיב את הקטנוע על העגלה, או שיעדיפו לעשות את ההובלה והעלייה של הקטנוע לגרר כאשר אתם כבר לא נמצאים, אל תתנו יד לתרחישים כאלה.

גרר קטנועים – אני תקוע באמצע שום מקום!

עד כמה רחוק אפשר לנסוע עם קטנוע? תתפלאו, אבל בתור בעלי מקצוע מצאנו את עצמנו נוסעים עם גרר למקומות הזויים בשביל לחלץ אנשים. לא משנה איפה אתם נמצאים, כל עוד מדובר על אנשי מקצוע בעלי ניסיון הם ידעו איך להגיע אליכם. בין אם אתם תקועים בכביש הערבה ובין אם אתם תקועים באיזה הר אתם תגיעו הביתה בשלום וגם הקטנוע שלכם. כל מה שעליכם לעשות הוא להמתין בסבלנות עד להגעתו של בעל המקצוע, אנו יודעים שלפעמים לוקח זמן כיוון שמדובר על מקומות רחוקים, אך ההמתנה שווה את זה. אל תנסו להיות חכמים ולפעול באופן עצמאי כאשר אתם נמצאים לבד, תנו לאלו בעלי הניסיון לעשות את העבודה.

גרר קטנועים – המחירון המלא

המחירון אותו אתם תראו עכשיו הינו מחירון שאינו מתבסס על שינוי מחירים בימי שבת, בשעות הלילה ובחגים. בדרך כלל המחיר עבור שירותי בזמנים אלו יתייקר בכ-50% עד 100%. לפניכם המחירון:

חילוץ קטנוע עד 10 ק"מ – 70 עד 150 ש"ח.

חילוץ קטנוע עד 20 ק"מ – 125 ש"ח עד 250 ש"ח.

חילוץ קטנוע עד 40 ק"מ – 200 ש"ח עד 420 ש"ח.

חילוץ קטנוע עד 60 ק"מ – 400 ש"ח עד 580 ש"ח.

חילוץ קטנוע עד 80 ק"מ – 550 ש"ח עד 800 ש"ח.

חילוץ קטנוע עד 150 ק"מ – 800 ש"ח עד 1,300 ש"ח.

המחיר משתנה לא רק בהתאם למקום בו אתם נמצאים ולתאריך והשעה בו אתם זקוקים להובלה, ישנם עוד אלמנטים אשר משפיעים על המחיר כמו סוג האופנוע, משקלו, מורכבות העבודה וסוג החברה. האם מדובר על שירותי גרירה ותיקונים, האם מדובר על הובלה לפירוק לחלקים וכן הלאה…

גרירת אופנועיםגרירת אופנועים

תחום הגרירה הוא תחום שאף אחד לא רוצה להכיר מקרוב… לצערנו סביר להניח שלכל אחד מאיתנו יצא בזמן כזה או אחר להזדקק לשירות גרירה, אבל תמיד כיף לקוות שלנו זה לא יקרה. יש היום בעלי מקצוע רבים אשר מציעים שירותי גרירת אופנועים, כאלו פרטיים וכאלו שעובדים מטעם חברות כאלה ואחרות. איך מתוך כל ההיצע הזה נדע לעשות את הבחירה הנכונה ביותר?

 

גרירת אופנועים – כיצד לבחור את בעל המקצוע הנכון?

יש כמה דרכים אשר יכולים לעזור לכם למצוא את בעל המקצוע הנכון בעת צרה, ריכזנו אותם לפניכם:

  • שירות 24/7

    אחד הדברים אשר מעידים על מקום מקצועי הוא שירות לאורך כל שעות היממה. בעל מקצוע אשר מעניק שירות לאורך כל היממה הוא בעל מקצוע עם קהלים חוזרים, כזה שיכול להרשות לעצמו לעבוד ולשלם לעובדים גם בשעות הלילה.

  • פה לאוזן

    כל רוכב אופנוע מכיר עוד רוכב אופנוע שסביר להניח וגם הוא עצמו מכיר עוד רוכב אופנוע. עוד דרך למצוא שירותי גרירת אופנועים אמינה היא על ידי המלצות מהקרובים שלכם, התייעצו עם אנשים שכבר נעזרו בשירותי גרירה וכך תדעו שאתם בוחרים את בעל המקצוע הנכון.

  • מקום

    כמובן שמבין הדברים הראשונים שישפיעו על הבחירה שלכם הוא המקום בו אתם נמצאים, בחנו אילו שירותי גרירת אופנועים פועלים באזור בו אתם נמצאים. שימו לב שגם המחיר לרוב נקבע על פי המרחק שלכם משירות הגרירה ומהמקום אליו צריך לגרור את הרכב, זהו גם שיקול שיכול לעלות בחשבון.

  • אחסון לילה

    מה קורה במקרה בו נתקעתם עם האופנוע אבל המוסך שלכם לא עובד בשעות האלה? עוד אלמנט אשר ישפיע על הבחירה שלנו יהיה כאשר אנו זקוקים לגרירה עם אחסון לילה. אתם לא רוצים להשאיר את האופנוע שלכם במקום פתוח עד לפתיחת המוסך.

  • ניסיון

    הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שאתם שמים את האופנוע שלכם במקום עתיר ניסיון, כאלו שכבר חוו מספר גרירות וחילוצים בחיים שלהם וידעו כיצד לטפל באופנוע שלכם מבלי לפגוע בו אפילו לא מעט. לצערנו יש בעלי מקצוע אשר מתייחסים לגרירה כאילו האופנוע עצמו כבר מיועד לפירוק… שימו לב ליחס של הגרירה לאופנוע שלכם.

גרירת אופנועים – כמה זה עולה לי?

המחיר של גרירת אופנועים משתנה ממקום למקום, אך הטווח הוא פחות או יותר או דבר. המחיר נקבע על פי מורכבות העבודה, היכן האופנוע שלכם ממוקם ומהו סוג האופנוע. כמו כן, המחיר מושפע מתעריפי לילה, שבתות וחגים. הדבר הנכון ביותר שעליכם לוודא לפני שאתם שוכרים שירות של גרר הוא לבדוק האם מדובר על בעל מקצוע מורשה. 

גרירת אופנועים – ביטוח

חברות ביטוח שונות מציעות לנו את האפשרות להוסיף סכום מסוים על דמי הביטוח השנתי ולבטח את עצמו במקרה בו אנו צריכים גרירה. התשלום יהיה בסביבות ה-200 ש"ח בשנה, ובמקרה בו נצטרך שירות גרירה זה יהיה על חשבון הביטוח. החיסרון שיש בביטוח זה הוא שאנחנו לא אלו שנבחר את הגרר שיגיע אלינו, אלא גרר מטעם חברת הביטוח יגיע אלינו. 

היתרון שחברות הביטוח מציעות לנו הוא עצם העובדה שאנחנו יכולים להיעזר בשירותי גרירה כמה פעמים שאנו צריכים לאורך השנה וכל זה בסכום שנקבע מראש. עם זאת, כל עוד הרכב שלכם לא נמצא במצב סופני, אין סיבה שתצטרכו כל כך הרבה שירותי גרירה לאורך השנה. אפילו אפשר להגיד שרוב המבטחים בביטוח זה לא משתמשים פעם אחת בשירות הזה… לכן, ההמלצה שלנו היא להשאיר את בחירת שירותי הגרירה אצלכם ולא אצל חברות הביטוח.

שירותי גרירה לאופנועיםשירותי גרירה לאופנועים

האופנוע שלכם נתקע בצידי הדרך? האופנוע שלכם נתקע באמצע טיול שטח? אתם צריכים מישהו שיגיע מהר כי אתם ממהרים? שירותי גרירה לאופנועים היא תורה שלמה, יש היצע כל כך רחב שאנחנו הצרכנים יכול להישאר די מבולבלים בסופו של דבר. בשביל להבטיח שאתם מקבלים את השירות שמגיע לכם אנו ממליצים לכם להכיר את כל האפשרויות אשר מונחות על השולחן. 

 

שירותי גרירה לאופנועים מכל אזור

את בחירת חברת שירותי גרירה אופנועים אתם צריכים לעשות טרם אתם נזקקים לעזרה. כל מה שאתם צריכים הם 5 דקות פנויות כדי לשמור את המספר של החברה המתאימה ביותר עבורכם, זה יחסוך לכם לא מעט כסף וכאב ראש בעת הצורך. אנחנו ממליצים לכם לבחור בחברה מקצועית אשר פועלת בכל רחבי הארץ, והזמינות שלה שווה בכל חלקי הארץ. כאשר אנחנו אומרים כל אזור אנחנו לא מתכוונים רק לצפון, דרום ומרכז. המטרה היא שגם אם אתם תקועים בהרי ירושלים הגרר יגיע אליכם תוך אותו פרק זמן פחות או יותר כמו שהיה אמור להגיע לכל מקום אחר במרכז.

כמה עולה שירותי גרירה לאופנועים

המחיר של שירותי גרירה לאופנועים משתנה בהתאם לגורמים שונים, האחד הוא סוג האופנוע שלכם. לכל סוג אופנוע יש את היחס שלו, כמו כן את המשקל שלו. לכן, כאשר אתם פונים לגרר הדבר הראשון שהוא ישאל אתכם יהיה מה סוג האופנוע, גם בשביל לזהות אתכם, גם בשביל להגיע עם חלפים מקוריים וגם בשביל לשער את המחיר הסופי. שירותי גרירה לאופנועים הינו זול יותר מאשר גרירת רכב, אך מעט יקר יותר מאשר גרר קטנועים. המחיר מושפע גם מהמרחק שיש לגרר לנסוע אליכם וחזרה למוסך. כאשר מדובר על מרחק שהוא עד 10 ק"מ המחיר לא צריך לעלות על 200 ש"ח, כאשר מדובר על מרחק של עד 30 ק"מ המחיר יהיה בדרך כלל עד 300-350 ש"ח. עבור כל קילומטר נוסף אתם תשלמו בין 4-10 ש"ח. בדרך כלל עבור שירותי גרירה לאופנועים בתוך העיר אנחנו נשלם מחיר כולל של 150 ש"ח ולא לפי קילומטרים. 

עוד נתון אשר משפיע על המחיר הוא הזמן בו התקשרתם לשירות. המחיר משתנה בהתאם לשעות היום, את המחירים שציינו אתם תשלמו בשעות היום, אך כאשר מדובר על תעריף לילה, חגים ושבתות המחיר שתשלמו יעלה בלמעלה מ-50%. נדגיש כבר עכשיו, רבים שואלים על גרר דרך חברת הביטוח, בסופו של דבר זה כן מוזיל לכם את העלויות. עם זאת, אפשרויות הבחירה שלכם במצב כזה לא קיימות, אתם משלמים בין אם הזמנתם גרר או לא וזמני ההגעה של הגרר כפולים מאשר הזמן המשוער של גרר פרטי. 

איך מוצאים חברה מקצועית?

מציאת חברה מקצועית לוקחת בדרך כלל בין 5 ל-10 דקות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא סינון בהתאם לשירותים אשר לא עובדים בכל רחבי הארץ, שירותים אשר לא פעילים 24 שעות ביממה, שירותים אשר לא מעניקים לכם שירותי דרך, תקציב (הציבו לעצמכם גבול מסוים). חשוב לקרוא גם חוות דעת כדי להכיר מעט יותר את החברה מולה אתם עובדים. שימו לב שמדובר על חברה מקצועית או אדם פרטי אשר יש לו את ההרשאה החוקית לבצע עבודות גרירה. 

תוך כמה זמן תגיעו אליי?

כאשר מדובר על חברה מקצועית שירותי גרירה לאופנועים יהיה בטווח של חצי שעה עד שעה, לא משנה באיזה אזור אתם נמצאים. כאשר מדובר על שירותי גרירה לאופנועים מטעם חברת הביטוח זמני ההגעה יכולים לנוע בין שלוש שעות ומעלה. יש מקרים חריגים בהם יש לחץ (גם פרטי וגם דרך הביטוח), במקרים כאלה החברה חייבת להודיע ללקוח אם יש עיכובים מעל הזמן המשוער. 

המוסך לא פתוח? יש לנו פתרון עבורכם

חושבים להשאיר את האופנוע שלכם בצידי הדרך אך חוששים? יש לכם סיבה טובה לכך, אופנועים בצידי הדרך מועדים לגניבה. בשביל זה יש לכם שירותי אחסנה מטעם הגרר עצמו, שירותי אחסנה עבור אופנועים ינועו בטווח של 40 עד 70 ש"ח בדרך כלל. שירותי אחסנה מתאימים כאשר המוסך סגור או כאשר אתם לא בטוחים אם שווה לכם לתקן את הכלי או למכור את לפירוק. 

גרר אופנועיםגרר אופנועים

רק רוכבי אופנוע יוכלו לתאר מהו החיבור שיש בין הרוכב לאופנוע שלו, זה משהו ייחודי. אז כמו שאנו מטפלים באהובים שלנו בצורה נאותה כך גם אנו נטפל בכלי שמסיע אותנו ממקום למקום. אופנועים הם כלי מאוד חסכוני, אנו חוסכים לא מעט כסף על דלק, לעיתים גם ביטוח והמחיר של הכלי עצמו אינו גבוה בהכרח. כאשר אנו מחפשים גרר אופנועים אנו מגלים שגם כאן העלויות אינן גבוהות. הנה הדרך הנכונה למצוא את שירותי הגרירת אופנועים הנכונים לכם.

גרר אופנועים – על מה יש לתת דגש?

כפי שציינו, לכל רוכב יש חיבור מאוד מיוחד לכלי שלו ולכן חשוב לבחור בקפידה את בעל המקצוע אשר יעניק לנו שירות. לצערנו, כמו בכל תחום גם בתחום הגרירה יש בעלי מקצוע שהם "חאפרים", בעלי מקצוע אשר לא יבצעו את העבודה בצורה נכונה ועלולים לפגוע באופנוע שלכם בעת הגרירה. לכן, הדבר הראשון שיש לתת דגש עליו הוא בחירה של בעל מקצוע איכותי ואמין, אם יש לכם חוות דעת אודות אותו בעל מקצוע זה כמובן עדיף. שימו לב שמדובר על בעל מקצוע מורשה בעל רישיון ומוכר בפני הרשויות. 

גרר אופנועים – על פי מה נקבע המחיר?

מחיר שירותי גרירה אצל אופנועים יהיו שונים מאשר מחירי גרירה אצל רכבים פרטים ושלא נדבר בכלל על רכבים מסחריים העולים על 3 טון… בראש ובראשונה המחיר יקבע על פי המרחק הגיאוגרפי, המחירים מתחלקים לרוב בקפיצה של 20 ק"מ. כמו כן, יש מחירונים מיוחדים עבור שירותי גרירה בתל אביב ובתוך העיר למעשה, ככל שהמרחק הגיאוגרפי יותר רחוק כך תשלמו יותר. מבעד לכך, עוד פרמטר אשר ישפיע על המחיר יהיה מורכבות העבודה, אם מדובר על חילוץ אשר נמצא במקום נידח ייתכן שהמחיר יהיה גבוה יותר. גם אם האופנוע שלכם כבד זה משפיע על המחיר, משמע סוג האופנוע משפיע על המחיר. והנתון האחרון אשר יש לו השפעה ישירה על המחיר והוא בהחלט יכול לשנות את המחיר מקצה לקצה הוא הזמן בו אתם נדרשים בהובלה. כיום יש שירותי גרירה אשר עובדים לאורך כל שעות היממה, אך המחירים שונים בין חילוצי יום ללילה. אם אתם מחפשים שירותי גרירה באמצע הלילה אתם תשלמו כ-%50 יותר מהמחיר הרגיל, כמו כן בשבתות ובחגים.

גרר אופנועים – בטיחות לפני הכל!

להיתקע באמצע הכביש יכול להיות מאוד מלחיץ, אבל כרגע מה שהכי טוב יהיה לכם הוא להתפקס. אם נתקעתם באמצע הכביש גררו בזהירות את האופנוע לשוליים, לבשו ווסט צהוב והתרחקו מהאופנוע. שימו לב שאתם נמצאים במקום בטוח שניתן לראות אתכם, שימו לב שלא הנחתם את האופנוע במקום שמסכן עוברי אורח וכעת זה הזמן שלכם לחפש בעל מקצוע אשר יעניק לכם שירות.

לא פשוט למצוא גרר אופנועים אשר אתם סומכים עליו במאת האחוזים, לכן אנו תמיד ממליצים שיהיה לכם מספר של גרר מומלץ מוכן, אל תחכו שהאופנוע יפתיע אתכם, תמיד תהיו מוכנים. את בעל המקצוע אנו בוחרים על פי הפרמטרים שציינו וגם על פי הפרמטר החשוב ביותר שהוא זמינות. כמה זמן אתם אמורים להמתין עד לבואו של בעל המקצוע? כאשר מדובר על בעל מקצוע בעל תודעת שירות גבוהה הוא לא יניח לכם לחכות זמן רב בשמש או בגשם, בשונה מגרר רכבים שאנו בממוצע נמתין כשעתיים, גרר אופנועים מגיע יותר מהר בדרך כלל. לעיתים גם תמצאו בעלי מקצוע אשר יטפלו בכלי שלכם במקום, ומי יודע אולי זו תקלה שולית…

מחירון שירותי גרר לשנת 2022

סוג הרכב אותו גוררים סוג הגרירה מרחק טווח מחירים
עלות גרירת רכב פרטי גרירה רגילה עד 15 ק“מ200-400 ש“ח
עלות גרירת רכב פרטי גרירה רגילה עד 30 ק“מ300-500 ש“ח
עלות גרירת רכב פרטי גרירה רגילה מעל 30 ק“מ תוספת למחיר שנעה בין 7-12 ש“ח עבור כל ק“מ נוסף
עלות גרירת רכב פרטיגרירה מחניון תת קרקעי/גרירה מורכבת מאזור בעייתי תלוי מרחקלמחיר הרגיל יתווסף סכום שנע בין 120-300 אחוזים מגרירה רגילה בהתאם למספר הקומות והמורכבות של הגרירה
גרירת רכב מסחרי עד משקל 3 טוןגרירה רגילה עד 15 ק“מ220-450 ש“ח
גרירת רכב מסחרי עד משקל 3 טוןגרירה רגילה עד 30 ק“מ400-700 ש“ח
גרירת רכב מסחרי עד משקל 3 טוןגרירה רגילה מעל 30 ק“מתוספת למחיר שנעה בין 10-15 ש“ח עבור כל ק“מ נוסף
עלות גרירה של אוטובוס גרירה רגילה עד 15 ק“מ500-800 ש“ח
עלות גרירה של אוטובוס גרירה רגילה עד 30 ק“מ800-1,500 ש“ח
עלות גרירה של אוטובוס גרירה רגילה מעל 30 ק“מתוספת למחיר שנעה בין 10-15 ש“ח עבור כל ק“מ נוסף

מחירון חילוץ רכבים לשנת 2022.xlsx

סוג החילוץהערות טווח מחירים
עלות חילוץ פשוטחילוץ מאזור הסמוך לכביש 250-500 ש“ח
עלות חילוץ פשוט עבור רכב מסחרי חילוץ מאזור הסמוך לכביש 500-800 ש“ח
עלות חילוץ פשוט עבור משאית חילוץ מאזור הסמוך לכביש 600-1,000 ש“ח
עלות חילוץ עבור אוטובוס חילוץ מאזור הסמוך לכביש 600-1,200 ש“ח
עלות חילוץ מורכב עבור רכב פרטי חילוץ מהשטח מאזור המרוחק מהכביש 600-1,200 ש“ח
עלות חילוץ ג‘יפ מהשטח חילוץ מהשטח מאזור המרוחק מהכביש 500-1,100 ש“ח
עלות חילוץ רכב מכל סוג הדורש מנוף1,800-5,000 ש“ח

מחירון שירותי דרך לשנת 2022

סוג השירותהערות טווח מחירים
עלות החלפה של גלגל או תיקון של פנצ‘ר בדרך 120-300 ש“ח
עלות התנעה של רכב עם כבל 180-400 ש“ח
עלות פריצה של רכב עבור רכב נעול 220-500 ש“ח
עלות ניטרול אזעקה של הרכב 180-500 ש“ח
עלות אספקה של דלק עבור רכב תקוע באמצע הדרך עלות לא כוללת את מחיר הדלק, המחיר הוא רק עבור השירות 140-300 ש“ח
עלות שאיבה של דלק עבור רכב תקוע באמצע הדרך העלות כוללת שאיבה של הדלק מהמיכל והחלפה של הדלק בדלק המתאים, לא כולל מחיר הדלק270-400 ש“ח

תוכן עניינים:

א.מ.י שירותי גרירה

א.מ.י שירותי גרירה

אם נתקעתם בצד הדרך, באמצע טיול שטח עם החברים או בכל מקום אחר ואתם חשים ייאוש ותסכול, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות ל– א.מ.י שירותי גרירה. אנו מספקים לקהל לקוחותינו את כל שירותי הגרירה לרבות גרירת רכבים, גרירת אופנועים, גרירות מורכבות של משאיות מאתרי בניה, ג‘יפים בחוף הים ועוד. כל שנותר לכם הוא ליצור איתנו קשר ואנחנו בדרך לחלץ אתכם.

אפשר גם ליצור איתנו קשר בטופס ונחזור SOS

מאמרים נוספים

שירותי גרירה בחריש

שירותי גרירה בחריש הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בחריש לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בעומר

שירותי גרירה בעומר הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בעומר לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בתל-אביב

שירותי גרירה בתל-אביב הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בתל-אביב לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה ביפו

שירותי גרירה ביפו הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי ביפו לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בקריות

שירותי גרירה בקריות הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בקריות לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בשוהם

שירותי גרירה בשוהם הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בשוהם לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בגני תקווה

שירותי גרירה בגני תקווה הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בגני תקווה לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע

שירותי גרירה בגבעת שמואל

שירותי גרירה בגבעת שמואל הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בגבעת שמואל לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע

שירותי גרירה עד כניסת השבת

*לא נותנים שירות לחברות ביטוח

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא נותנים שירות לחברות ביטוח