שירות חילוץ רכב ג'יפ תקוע

*לא נותנים שירות לחברות ביטוח

אחד הדברים הכי כיפיים שיכולים להיות הוא יציאה לטיול ג‘יפים. שאנחנו יוצאים או מתכננים לצאת לטיול ג‘יפים, אנחנו חושבים עלחילוצי ג'יפים מסלול, על כל הציוד שאנחנו צריכים לקחת איתנו, לפעמים גם מארגנים מקום לינה ומצפים להיות עם האנשים שאנחנו הכי אוהבים. יחד עם זאת, יש דבר נוסף שעלינו לקחת אותו בחשבון, בעיקר מקום שאנחנו יורדים עם הג‘יפ לשטח וזה חילוץ רכב ג‘יפ תקוע. שירות חילוץ רכב ג'יפ מהשטח וגרירתו הוא תהליך מורכב. חברה שמספקת שירותי חילוץ וגרירה מספקת שירותים בכל הארץ לחילוץ רכבי ג'יפים עם התאמה לכל סוגי המקרים, כולל שירות למקרי חירום שמתבצע מסביב לשעון.

חילוץ רכב ג'יפ שנתקע בבוץ עלול להוביל לקלקול המנוע, ומיותר לציין שחילוץ וגרירת הרכב המושבת החוצה למקום מבטחים צריך להתבצע רק על ידי אנשי מקצוע מומחים בתחום. השירות זמין על ידי צוות אמין שמצליח לחלץ את הרחב ביעילות ולהוביל אותו למוסך ללא פגיעה נוספת.

מה חשוב לדעת על שירות חילוץ רכב ג‘יפ תקוע?

נסיעה על משטחים ובמסלולים שאינם סלולים, יכולה להוביל לכך שנצטרך חילוץ וזה שאנחנו נוסעים ברכב ג‘יפ 4X4 לא הופכת אותנו לחסינים. טיפ אחד שאנחנו יכולים לספק לכם הוא בעצם לנסות ליסוע עם עוד רכב ג‘יפ אחד לפחות כי זה פשוט לא מומלץ ליסוע לטיול כזה לבד. יש כמה דברים שיכולים להשפיע על חילוץ הג‘יפ במידה ונתקעתם כמו למשל מזג האוויר. חשוב לשים לב למזג האוויר לפני היציאה ולדעת שאם יש גשמים, רוחות או אפילו מזג האוויר שרבי, עליכם לקחת בחשבון את כל הסיטואציות שיכולות לקרות. ג‘יפ יכול להיתקע במצבים בהם הקרקע בוצית, אז אפשר לשקוע או כאשר נוסעים במעברים גבוהים, בירידות מאוד חדות, עליות, בשלג או בחול.

חוזרים במהירות להרפתקאות השטח

השירות מתבצע עם שיירה קטנה של כלי רכב מוכנים לתהליך חילוץ רכב ג'יפ אל מחוץ לבוץ או למקום הוא הוא נתקע, גם אם הוא נתקע בתחתית מדרון ויש לגרור אותו לכביש במעלה גבעה. עם השירות המקצועי, תוכלו לשוב במהרה להרפתקאות השטח שלכם.

עם ההגעה למקום, חילוץ רכב ג'יפ כולל חיבור הרכב על ידי אנשי צוות אמינים, למשאית גרר שטח מקצועית. בקצה האחורי של המשאית יש ציוד בסגנונות שונים שניתן להתקין בדיפרנציאל האחורי של הג'יפ על מנת לנעול את הסיבוב של שני הגלגלים האחוריים יחד.

חילוץ רכב ג'יפ בגישה מתקדמת

זוהי אלטרנטיבה מקצועית שזמינה בעלות נמוכה לנעילת הרכב והגבלת החלקתו, והיא פופולרית בקרב נהגי שטח. השירות כולל שימוש בציוד יציב עם מהירויות משתנות ומושלמות למטרות חילוץ רכב ג'יפ.

עם חיבור הג'יפ למשאית, ניתן להוביל אותו, כשהוא קשור למתלי המשאית, לכל מקום בו בעל הג'יפ מעוניין. המשאית מחלצת את הג'יפ באמצעות גרירתו אל מחוץ לשטח בו הוא נתקע, סנטימטר אחר סנטימטר.

תהליך בטוח ויעיל

יש כמה מקומות שבהם החילוץ עלול להיות קצת מסוכן, ובשלב מסוים נראה כאילו לכל רכב בקבוצת הרכבים הגוררים יש לפחות גלגל אחד מחוץ לקרקע, אבל כשהשירות מתבצע על ידי המקצוענים בתחום, אף אחד אינו נפגע והג'יפ מחולץ ביעילות ובבטחה.

כשהבוץ עמוק ומכסה את החלקים התחתונים של גלגלי הג'יפ, קיים חשש לפגיעה ברכב. צוות מקצועי של חילוץ רכב ג'יפ מתמקדמחיר שירותי חילוץ לג'יפ שנתקע בחילוץ מהיר של הרכב, למרות שהתהליך אכן עשוי לקחת קצת מאמץ. הג'יפ אינו טובע בבוץ, ואינו נתקע בתוך זמן קצר, לכן ניתן לחלץ אותו גם אם הוא נתקע עמוק בבוץ.

בסיום תהליך חילוץ רכב ג'יפ, הוא נגרר למוסך, שם בעל הג'יפ יכול להחליט על תיקון הרכב או מכירתו לקונה רכבים לפירוק.

מחירון שירותי חילוץ רכב ג'יפ

העלות לשירות חילוץ רכב ג'יפ תקוע עשוי לנוע בטווח מחירים שבין 400-700 ₪, ובהתאם למורכבות תהליך החילוץ, המחירים עשויים לנוע בין 600-900 ₪.

זקוקים לשירות חילוץ רכב ג'יפ?

אם נתקעתם בבוץ וגם לאחר מספר ניסיונות לא הצלחתם לשחרר את הרכב, חברה שמספקת שירותי חילוץ רכב ג'יפ תחלץ את הג'יפ בתוך זמן קצר. עם השלמת העבודה, צוות החברה יתקן את הרכב על מנת למנוע מצבים חוזרים דומים.

חילוץ רכבים

חילוץ רכבים הוא חלק משירותי גרירה אצל חברות גרירה מקצועיות. המטרה היא להעניק לכם סיוע, המיקום בו אתם נמצאים לא משנה. חברה מקצועית הינה חברת חילוץ רכבים וגרירה אשר פרוסה בכל רחבי הארץ. שירות חילוץ רכבים הינו שירות מקצועי אשר צריך להחזיק בציוד הייעודי כדי להבטיח שבעת החילוץ הרכב לא ייפגע וייצא כמה שיותר מהר.

חילוץ רכב מבוץ

חילוץ רכב מבוץ לרוב נובע מטיולי שטח. ההמלצה הראשונה שלנו היא תמיד לעשות טיולי שטח עם מספר רכבים, מומלץ לא לעשותחילוץ רכבים בתנאים שונים זאת לבד. חילוץ רכב מבוץ מתבצע על ידי חברה מקצועית אשר מצוידת בכננות קדמית בג'יפ. כמו כן, יש לדאוג גם לרצועות עיגון, מכפיל כוח, שאקלים ורצועות חילוץ קינטיות. כדי להבטיח את החילוץ באופן בטוח אנחנו דוגלים בשמירה על ציוד גבוה. לחברה שלנו יש רצועות חילוץ ארוכות במיוחד שיכולות להתאים לכל סוגי הרכבים. חילוץ רכב מבוץ צריך להתבצע באמצעות שיתוף פעולה של הנהג והרכב הגורר. כדי להבטיח חילוץ מהיר ובטוח אנחנו נגיע עם אנשי המקצוע הרלוונטים ונדאג להוציא את הרכב שלכם מהבוץ תוך פרק זמן קצר ללא פגיעות.

הבעיה העיקרית בהתמודדות לבד עם חילוץ רכב מבוץ או התמודדות עם חברה שאינה מקצועית היא החשש לקרוע את הצמיג או לפגוע במנוע. עליכם לדעת שאתם מחברים את הרצועות המתאימות, כיוון הנהג וכמובן בחירת דרך מפלט חכמה. כמו כן, כאשר מגיע רכב עבור חילוץ רכבים עליו להיות רכב מתאים לכל תנאי השטח, גם כאשר מדובר על סופות קשות ואפילו שיטפונות.

חילוץ רכב מהשטח

החלטתם לעשות טיול שטח? במחשבה שניה נראה לכם שזה היה רעיון לא כל כך טוב. אל דאגה, חילוץ רכב מהשטח הינו חילוץשירותי חילוץ לרכב בתנאי שטח מקצועי אשר מבטיח את הגעת בעל המקצוע עד אליכם תוך פרק זמן קצר. חילוץ רכב מהשטח יכול לנבוע מסיבות שונות, בין היתר תקלה מכנית או תקלה חשמלית שהרכב תקוע בבוץ או בדיונה. בסופו של דבר, הרכב שלכם לא יכול לזוז כעת ואנחנו כאן כדי לחלץ אתכם. חילוץ רכב מהשטח אינו בהכרח מחייב טיפול במוסך לאחר מכן, אלא אם כן מדובר על נזק משמעותי. עליכם לבחור בחברה מקצועית בעלת ניסיון ומוניטין גבוה כדי להבטיח שהרכב שלכם ייצא בשלמותו.

חברה מקצועית תבטיח שירות חילוץ רכב מהשטח בכל מקום בו תהיו ובכל שעה. עיסוק בתחום של חילוץ רכבים מהשטח מחייב הכרה עם רכבי השטח השונים, ניסיון בנסיעות בשטח, ניסיון גרירה בתנאים לא אופטימליים וכן הלאה. בתור התחלה על בעל המקצוע להגיע ולזהות את הבעיה, לאחר מכן נדע איך לטפל בבעיה.

מחירון חילוץ רכבים

המחיר אותו תשלמו עבור חילוץ רכבים הוא בהתאם למיקום בו אתם נמצאים, סוג הרכב ומורכבות העבודה.
חילוץ רכבים הוא לא משהו שצריך לקחת הרבה זמן, אך במקרים חריגים כאשר מדובר על חילוץ רכבים מורכב ייתכן והעבודה יכולה לקחת מעט זמן. השוני במחיר יהיה בהתאם לשעה בו תצטרכו חילוץ גם כן, יש תעריפי לילה, שבת וחגים. המחיר עבור חילוץ רכב סטנדרטי יהיה בטווח של ה-400 ש"ח ומעלה. כאשר יש צורך גם במוסך נייד או שירותי דרך לאחר מכן המחיר עלול לעלות בהתאם לשווי הרכיב אותו צריך להחליף. רבות הפעמים אשר הבעיה העיקרית היא תקר בגלגל, במקרים כאלה אנו נגיע עם הציוד הנדרש בהתאם לסוג הרכב שלכם, נפתור את הבעיה ואתם תוכלו להמשיך בטיול שלכם. זכרו, עדיף להזמין בעל מקצוע מאשר לנסות לחלץ את הרכב באופן עצמאי ולפגוע בו יותר.

מחירון שירותי גרר לשנת 2022

סוג הרכב אותו גוררים סוג הגרירה מרחק טווח מחירים
עלות גרירת רכב פרטי גרירה רגילה עד 15 ק“מ200-400 ש“ח
עלות גרירת רכב פרטי גרירה רגילה עד 30 ק“מ300-500 ש“ח
עלות גרירת רכב פרטי גרירה רגילה מעל 30 ק“מ תוספת למחיר שנעה בין 7-12 ש“ח עבור כל ק“מ נוסף
עלות גרירת רכב פרטיגרירה מחניון תת קרקעי/גרירה מורכבת מאזור בעייתי תלוי מרחקלמחיר הרגיל יתווסף סכום שנע בין 120-300 אחוזים מגרירה רגילה בהתאם למספר הקומות והמורכבות של הגרירה
גרירת רכב מסחרי עד משקל 3 טוןגרירה רגילה עד 15 ק“מ220-450 ש“ח
גרירת רכב מסחרי עד משקל 3 טוןגרירה רגילה עד 30 ק“מ400-700 ש“ח
גרירת רכב מסחרי עד משקל 3 טוןגרירה רגילה מעל 30 ק“מתוספת למחיר שנעה בין 10-15 ש“ח עבור כל ק“מ נוסף
עלות גרירה של אוטובוס גרירה רגילה עד 15 ק“מ500-800 ש“ח
עלות גרירה של אוטובוס גרירה רגילה עד 30 ק“מ800-1,500 ש“ח
עלות גרירה של אוטובוס גרירה רגילה מעל 30 ק“מתוספת למחיר שנעה בין 10-15 ש“ח עבור כל ק“מ נוסף

מחירון חילוץ רכבים לשנת 2022.xlsx

סוג החילוץהערות טווח מחירים
עלות חילוץ פשוטחילוץ מאזור הסמוך לכביש 250-500 ש“ח
עלות חילוץ פשוט עבור רכב מסחרי חילוץ מאזור הסמוך לכביש 500-800 ש“ח
עלות חילוץ פשוט עבור משאית חילוץ מאזור הסמוך לכביש 600-1,000 ש“ח
עלות חילוץ עבור אוטובוס חילוץ מאזור הסמוך לכביש 600-1,200 ש“ח
עלות חילוץ מורכב עבור רכב פרטי חילוץ מהשטח מאזור המרוחק מהכביש 600-1,200 ש“ח
עלות חילוץ ג‘יפ מהשטח חילוץ מהשטח מאזור המרוחק מהכביש 500-1,100 ש“ח
עלות חילוץ רכב מכל סוג הדורש מנוף1,800-5,000 ש“ח

מחירון שירותי דרך לשנת 2022

סוג השירותהערות טווח מחירים
עלות החלפה של גלגל או תיקון של פנצ‘ר בדרך 120-300 ש“ח
עלות התנעה של רכב עם כבל 180-400 ש“ח
עלות פריצה של רכב עבור רכב נעול 220-500 ש“ח
עלות ניטרול אזעקה של הרכב 180-500 ש“ח
עלות אספקה של דלק עבור רכב תקוע באמצע הדרך עלות לא כוללת את מחיר הדלק, המחיר הוא רק עבור השירות 140-300 ש“ח
עלות שאיבה של דלק עבור רכב תקוע באמצע הדרך העלות כוללת שאיבה של הדלק מהמיכל והחלפה של הדלק בדלק המתאים, לא כולל מחיר הדלק270-400 ש“ח

תוכן עניינים:

א.מ.י שירותי גרירה

א.מ.י שירותי גרירה

אם נתקעתם בצד הדרך, באמצע טיול שטח עם החברים או בכל מקום אחר ואתם חשים ייאוש ותסכול, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות ל– א.מ.י שירותי גרירה. אנו מספקים לקהל לקוחותינו את כל שירותי הגרירה לרבות גרירת רכבים, גרירת אופנועים, גרירות מורכבות של משאיות מאתרי בניה, ג‘יפים בחוף הים ועוד. כל שנותר לכם הוא ליצור איתנו קשר ואנחנו בדרך לחלץ אתכם.

אפשר גם ליצור איתנו קשר בטופס ונחזור SOS

מאמרים נוספים

שירותי גרירה בחריש

שירותי גרירה בחריש הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בחריש לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בעומר

שירותי גרירה בעומר הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בעומר לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בתל-אביב

שירותי גרירה בתל-אביב הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בתל-אביב לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה ביפו

שירותי גרירה ביפו הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי ביפו לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בקריות

שירותי גרירה בקריות הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בקריות לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בשוהם

שירותי גרירה בשוהם הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בשוהם לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בגני תקווה

שירותי גרירה בגני תקווה הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בגני תקווה לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע

שירותי גרירה בגבעת שמואל

שירותי גרירה בגבעת שמואל הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בגבעת שמואל לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע

שירותי גרירה עד כניסת השבת

*לא נותנים שירות לחברות ביטוח

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא נותנים שירות לחברות ביטוח