Site icon א.מ.י שירותי חילוץ וגרירה

נתקעתם עם הרכב? האם עדיף להזמין גרר או שירות להחלפת המצבר?

freepik

להיתקע עם רכב שאינו מניע זה ממש מצב לא נעים ואיכשהו נדמה שהדבר תמיד מתרחש בזמן הכי פחות נוח שרק יכול להיות. במצב שכזה יש לכם שתי אפשרויות ולכן בשורות הבאות ננסה לתת לכם מענה לשאלה – האם עדיף להזמין שירותי גרר או אולי דווקא להזמין שירות להחלפת מצבר הרכב? 

הזמנת גרר

אם נתקעתם עם הרכב, סביר להניח שהדבר הראשון שעולה אצלכם בתור אופציה לפעולה הוא להזמין שירותי גרירה, אך האם זה באמת כדאי? לשירות הזמנת גרר מספר יתרונות וחסרונות שעליהם כדאי לדעת. נתחיל עם היתרונות:

החיסרון של הזמנת גרר כאשר הרכב לא מניע הוא שאם מדובר בבעיה של מצבר בלבד, הרי שניתן היה להסתפק בהזמנת שירות החלפת מצברים עד הבית ולשלם הרבה פחות.

שירות החלפת מצברים

ישנן סיבות רבות שבגללן רכב עשוי להיתקע ולא להתניע. סיבות אלו כוללות, בין היתר, מצב בו הדלק אוזל, בעיית חיישן דלק, בעיות עם האימובילייזר, בעיה עם הכרטיס החשמלי או רכב שתודלק בסוג דלק שאינו מתאים לו (למשל, סולר במקום דלק). אך המציאות מראה שברוב רובם של המקרים, הסיבה לרכב שאינו מניע היא בעיית מצבר.

לכן, שירות להחלפת מצבר עד בית הלקוח שניתן על ידי גורם אמין כמו תותח המצברים או כל גורם רציני אחר נועד למעשה לחסוך לכם זמן וכסף ולמנוע את הזמנת שירותי הגרר שלא לצורך.

השירות כולל הגעה של טכנאי עד אליכם לרכב. הוא יבדוק את המצבר הישן שלכם ובמידה ויגלה שאכן יש בו בעיה, הוא פשוט יחליפו על המקום באחר. היתרון הגדול של שירות זה הוא שלאחר שהטכנאי מגיע תוכלו לצאת לדרך בתוך דקות, ללא המתנה נוספת. החיסרון הוא שאם לא מדובר בבעיית מצבר, תצטרכו בכל מקרה לאחר מכן להזמין גרר.

אז מה עדיף? להזמין גרר או שירות החלפת מצברים?

ובכן, אם המצבר שלכם ישן (מצבר איכותי אמור להחזיק כ-3 שנים בממוצע), הרכב שלכם משמיע קולות של תקתוק כאשר אתם מנסים להתניע או ששמתם לב לפני שהרכב נתקע כי משהו לא ממש מתפקד עם המערכות החשמליות שלו (המזגן לא עובד כמו שצריך, החלונות עולים לאט, אורות הדרך עולים ויורדים ללא סיבה וכו'), ככל הנראה מדובר בבעיית מצבר וכדאי לכם להתקשר לשירות מצברים עד הבית.

אם אתם לא ממש בטוחים, אל תבזבזו את הזמן והזמינו שירות לגרירת הרכב למוסך. בכל מקרה תוכלו להתקשר לייעוץ מקצועי של שירותי הגרירה והם יכוונו אתכם בדיוק מה כדאי לכם לעשות.

Exit mobile version