גרר ביהודה ושומרון : המדריך המלא להזמנת שירותי גרירה

*לא נותנים שירות לחברות ביטוח

הרכב נתקע תמיד ברגע הכי פחות מתאים. במקרה הטוב אתם מצליחים לפנות את הכביש ולהמתין עם הרכב בצד הדרך עד להגעת הגרר. על מנת להפוך את ההתמודדות עם התקלה הלא צפויה כדאי לוודא מראש שיש לכם מנוי שירותי גרירה וחילוץ או לפחות מספר טלפון של חברת גרירה שנחשבת לטובה ביותר בעיר. גרר ביהודה ושומרון יוגדר כמוצלח כאשר הוא מגיע במהרה אל כל קריאה, מצויד נכון להרמה וגרירה, מציע מחירים הוגנים ומספק מענה מלא כולל שירותי אחסון לילה. מחפשים גרר כזה? אנו נסביר כאן מה צריך לעשות בשביל לזרז את הגעת הגרר ומה אסור לעשות.

 

מה מגיע לי במסגרת פוליסת גרירה וחילוץ?

רוב בעלי הרכבים רוכשים מנוי לשירותי גרירה וחילוץ יחד עם פוליסת הביטוח לרכב. בעלות זניחה תקבלו שירות חשוב שיתגלה כשימושי ביותר בשעת צרה. על מנת שלא להיות מופתעים ברגע האמת כדאי שתכירו את הזכויות והחובות שלכם במסגרת הפוליסה. שירותי גרר ביהודה ושומרון כרוכים בחלק מהמקרים בתשלום של השתתפות עצמית.

חשוב לשים לב גם לטווח השירות ולבחור בכתב שירות שמתחייב להגעה 24/7 בטווח של שעתיים עד שלוש שעות. כמו כן, רצוי שתכירו את תנאי הפוליסה ותדעו באלו מקרים אתם זכאים לשירות של גרר ובאלו מצבים חברת הגרירה רשאית לשלוח אליכם תחילה מכונאי ובהתאם להחלטתו להזעיק למקום גם גרר. בררו האם קיימת בפוליסה אופציה של אחסון לילה ובאלו תנאים.

 

כמה פעמים מותר להזמין גרר?גרר ביהודה ושומרון : המדריך המלא להזמנת שירותי גרירה

קיימות פוליסות בהן תוכלו להזמין גרר ביהודה ושומרון כל הגבלה וישנן אחרות בהן רק ניתן להזמין גרר רק פעם אחת בעבור כל תקלה. כך נוצר מצב בו במידה ולא תגררו מיד את הרכב אל המוסך לא תהיו זכאים לגרירה נוספת. אם הרכב שלכם ישן סביר להניח שתזדקקו לשירותי גרירה ועליכם להקפיד לבחור בכתב שירות מתאים. שימו לב שברוב הפוליסות תתבקשו לשלם בעבור קריאת סרק לגרר או חילוץ שטח.

 

איפה מזמינים גרר ביהודה ושומרון לאופנוע?

אם האופנוע שלכם נתקע באמצע הדרך בגלל תקלה או מכל דלק ריק – זה הזמן להזמין גרר אופנועים. נדגיש שלא כל גרר רכבים מסוגל לגרור גם אופנועים. על מנת להבטיח גרירה מהירה ללא פגיעה באופנוע יש צורך בציוד מתאים ובצוות מנוסה. אם צוות הגרר מציע להעלות את האופנוע לגרר ולהעמיס אותו בשכיבה – אל תאפשרו זאת והזמינו גרר אחר.

 

איזה גלל מסוגל לגרור משאית?

גרירת משאיות גדולות וכבדות היא משימה לא פשוטה כלל. מעט מאוד גררים מסוגלים לעמוד במשימה. על מנת לחסוך לעצמכם את הצורך לחפש גרר מתאים כאשר אתם חוסמים את נתיבי איילון בשעת בוקר עמוסה עם משאית תקועה – הקדימו לרכוש מראש ביטוח לשירותי גרירה מתאימים. רק גרר עם מנוע חזק במיוחד והתקנים ייעודיים מסוגל לגרור משאיות (דרוש כושר הובלה של 6-13 טון).

 

מציעים לי להזמין ניידת שירות, מה כדאי לעשות?

שירות של ניידת שירות ניתן למבוטחים בפוליסות גרירה וחילוץ. זהו שירות בו מכונאי רכב מגיע עד אליכם עם ציוד מתאים לטיפול ראשוני בתקלה. אם המכונאי יצליח להניע את הרכב תוכלו להמשיך בנסיעה אל המוסך בעצמכם. לרוב, ניידות שירות מצליחות להגיע מהר יותר בהשוואה לגרר כך שיש לכם סיכוי לחסוך גם זמן וגם את העלות של הגרירה.

 

אלו תקלות ניידות שירות מסוגלות לפתור?

ניידות שירות מגיעות במהרה עם כלי עבודה, כבלים להנעה, מצברים, משאבות ושאר אביזרים נחוצים לטיפול בתקלות בשטח. הנהגים הם מכונאי רכב מיומנים שמכירים היטב את התקלות הנפוצות ויודעים איך לזהות אותן במהרה ולפתור אותן. בעזרת ניידת שירות אפשר וכדאי לפתור תקלות של מחסור במים, החלפת צמיג, החלפת מצבר ועוד. חשוב להדגיש שאין חובה לרכוש מצבר מניידת השירות.

 

כמה עולה להזמין גרר ביהודה ושומרון?

מחירים של שירותי גרירה ביהודה ושומרון למרחקים קצרים (עד 10 ק"מ) מסתכמים ב-200 עד 350 שקלים. כאשר מדובר במרחק גרירה גדול יותר (10-30 ק"מ) המחיר מגיע עד 500 שקלים. בעבור כל קילומטר נוסף (מעל 30) תתבקשו לשלם תוספת של 5-10 שקלים. גרירה של אופנוע תהיה מעט יותר זולה מגרירת רכב. תעריף גרירת משאיות נקבע בהתאם למרחק ולמשקל של המשאית. חשוב להדגיש ששירותי גרירה שניתנים בשבת או בשעת לילה כרוכים בתשלום נוסף. אם אין לכם מנוי לשירותי גרירה תתבקשו לשלם בעבור תעריף לילה כ-50% עד 100% יותר מהמחיר הרגיל.

 

מה עושים עד שמגיע הגרר?

אם זה עתה סיימתם את השיחה והזמנתם את הגרר מהרו לצאת מהרכב וחפשו מקום בטוח להמתנה. לרוב יהיה עליכם להמתין בין שעה לשלוש שעות. בתוך העיר יהודה ושומרון שירותי הגרירה נחשבים למהירים. בתוך כשעה יגיע אליכם גרר מתאים. אם יש לכם אפשרות למצוא בית קפה או תחנת דלק באזור, נצלו את ההזדמנות להפסקת קפה ועוגה. אל תשכחו לקחת עמכם את הטלפון הנייד היות והגרר צפוי להתקשר אליכם בהגעה למקום. נוכחות שלכם נדרשת במהלך ההעמסה של הרכב על הגרר.

 

האם חייבים להמתין במקום לצוות הגרירה?גרר ביהודה ושומרון : המדריך המלא להזמנת שירותי גרירה

ישנם מצבים רבים בהם המתנה של שעה עד שלוש שעות להגעת הגרר אינה אפשרית. אם אתם ממהרים לפגישה או תקועים בכביש המהיר עם ילדים – הסבירו לנציגי חברת הגרירה את המצב המיוחד ותיענו בהתאם. קיימת אפשרות להשאיר את הרכב בצד הדרך לטובת גרירה ללא נוכחות שלכם אך ורק בתיאום מראש עם חברת הגרירה.

 

5 שאלות שצריך לשאול בהזמנת גרר ביהודה ושומרון

  1. מה בדיוק כולל השירות?
  2. בתוך כמה זמן יגיע הגרר למקום?
  3. האם השירות כולל גם אחסון בחניון לילה?
  4. האם תוכלו אתם לנסוע יחד עם הרכב למוסך?
  5. כמה עולה השירות?

אם יש לכם פוליסת ביטוח גרירה כדאי לשאול גם האם אתם מחויבים בדמי השתתפות עצמית והאם קיימת הגבלה להזמנה נוספת של גרירה בהמשך.

 

איך אפשר לזרז את הגעת הגרר?

בכל רגע נתון ישנם מספר רכבים תקועים בכבישי יהודה ושומרון והערים הסמוכות. רכבי הגרירה עושים כל מאמץ להגיע אל כל לקוח במהרה. זמן ההמתנה בשעות העומס או בשעת לילה מאוחרת צפוי להיות כשעתיים עד שלוש שעות. אם אין לכם מנוי לשירותי גרירה בחברה מסוימת תוכלו לפנות אל מספר חברות גרירה ולבחור בזו שתתחייב להגעה המהירה ביותר. נציין שברוב המקרים חברות הגרירה נותנות עדיפות למנויים הקבועים שלהן על פני לקוחות מזדמנים. הדרך הטובה ביותר להבטחת הגעה מהירה של גרר ביהודה ושומרון היא רכישת מנוי VIP בחברת גרירה אמינה.

 

אין לי ביטוח גרירה, לאן כדאי להתקשר?

שירותי גרירה פרטיים (ללא ביטוח גרירה) כרוכים בעלות גבוהה יותר בהשוואה לתעריף של פוליסת הביטוח. במידת האפשר כדאי לבצע השוואת מחירים חכמה ולבחור בהתאם בהצעה המשתלמת ביותר. הקפידו לוודא שהגרר שנשלח אליכם מאויש בצוות מקצועי עם גורר מורשה שיש לו ביטוח מתאים. כמו כן, חשוב לקבוע מראש את יעד הגרירה ולהדגיש הימצאות של הרכב במקום מורכב לגישה.

 

לאן כדאי לגרור את הרכב?

אתם אלו שבוחרים את יעד הגרירה כאשר ההמלצה היא על גרירת רכב תקול אל המוסך בו הוא מטופל. מיד לאחר שהזמנתם גרר חשוב לייצור קשר עם המוסך ולתאם את קבלת הרכב. צוות המוסך יידע לתת לכם מענה גם כאשר המוסך עמוס. מחוץ לשעות הפעילות של המוסך חלק מחברות הגרירה מציעות אופציה של אחסון הרכב בחניון לילה מאובטח. הרכב נגרר אל חניון הלילה ובבוקר מועבר אל המוסך.

 

מדוע לא כדאי לגרור רכב הביתה?

כולנו מסכימים שאחרי מספר שעות של המתנה מורטת עצבים ליד רכב תקוע, כל מה שתרצו לעשות זה לנסוע הביתה. אך בכל זאת, ההמלצה היא על גרירת הרכב אל המוסך או אל חניון לילה. אם תגררו את הרכב אל החנייה הסמוכה לבית יהיה עליכם לתאם למחרת גרירה נוספת לטובת העברתו אל המוסך. פוליסות ביטוח הגרירה מאשרות גרירה אחת בלבד בעבור כל תקלה. אם בחרתם שלא לגרור את הרכב מיד אל המוסך תתבקשו לשלם מחיר מלא בעבור גרירה נוספת שקשורה לאותה התקלה.

 

מי צריך ללבוש אפוד צהוב?

על מנת למנוע אסונות מיותרים אין לשהות לצד הרכב בכבישים סואנים או מהירים. אם אין הכרח לצאת מהרכב בכביש מהיר – אל תעשו זאת. באותם מקרים בודדים בהם אין לכם ברירה אלא לצאת מהרכב הקפידו ללבוש תחילה את האפוד הצהוב. אם הדבר מתאפשר צאו מהרכב והניחו את משולש האזהרה מאחורי הרכב. הרכבים האחרים יבחינו במשולש, יזהו שהרכב תקוע ויעברו אל נתיב אחר. אם יש לכם אפשרות להפעיל גם הבהוב כפול עשו זאת בכדי לסמן לשאר הרכבים שהרכב תקוע. החובה ללבוש אפוד צהוב זוהר חלה על כל מי שיוצא מהרכב עם דגש על האדם הראשון שיצא.

 

סיכום

שירותי גרר ביהודה ושומרון ניתנים במסגרת של פוליסות ביטוח גרירה וחילוף וגם במתכונת פרטית. ניתן להזמין גרר אל כל חלקי העיר יהודה ושומרון 24 שעות ביממה בכל ימות השבוע. בעבור שירותי גרירה שניתנים באמצע הלילה או בימי מנוחה תתבקשו לשלם יותר. יעד הגרירה המומלץ הוא המוסך או חניון אחסון לילה. גרר יהודה ושומרון אביב צפוי להגיע אליכם בתוך שעתיים עד שלוש שעות.

 

 

מחירון שירותי גרר לשנת 2022

סוג הרכב אותו גוררים סוג הגרירה מרחק טווח מחירים
עלות גרירת רכב פרטי גרירה רגילה עד 15 ק“מ200-400 ש“ח
עלות גרירת רכב פרטי גרירה רגילה עד 30 ק“מ300-500 ש“ח
עלות גרירת רכב פרטי גרירה רגילה מעל 30 ק“מ תוספת למחיר שנעה בין 7-12 ש“ח עבור כל ק“מ נוסף
עלות גרירת רכב פרטיגרירה מחניון תת קרקעי/גרירה מורכבת מאזור בעייתי תלוי מרחקלמחיר הרגיל יתווסף סכום שנע בין 120-300 אחוזים מגרירה רגילה בהתאם למספר הקומות והמורכבות של הגרירה
גרירת רכב מסחרי עד משקל 3 טוןגרירה רגילה עד 15 ק“מ220-450 ש“ח
גרירת רכב מסחרי עד משקל 3 טוןגרירה רגילה עד 30 ק“מ400-700 ש“ח
גרירת רכב מסחרי עד משקל 3 טוןגרירה רגילה מעל 30 ק“מתוספת למחיר שנעה בין 10-15 ש“ח עבור כל ק“מ נוסף
עלות גרירה של אוטובוס גרירה רגילה עד 15 ק“מ500-800 ש“ח
עלות גרירה של אוטובוס גרירה רגילה עד 30 ק“מ800-1,500 ש“ח
עלות גרירה של אוטובוס גרירה רגילה מעל 30 ק“מתוספת למחיר שנעה בין 10-15 ש“ח עבור כל ק“מ נוסף

מחירון חילוץ רכבים לשנת 2022.xlsx

סוג החילוץהערות טווח מחירים
עלות חילוץ פשוטחילוץ מאזור הסמוך לכביש 250-500 ש“ח
עלות חילוץ פשוט עבור רכב מסחרי חילוץ מאזור הסמוך לכביש 500-800 ש“ח
עלות חילוץ פשוט עבור משאית חילוץ מאזור הסמוך לכביש 600-1,000 ש“ח
עלות חילוץ עבור אוטובוס חילוץ מאזור הסמוך לכביש 600-1,200 ש“ח
עלות חילוץ מורכב עבור רכב פרטי חילוץ מהשטח מאזור המרוחק מהכביש 600-1,200 ש“ח
עלות חילוץ ג‘יפ מהשטח חילוץ מהשטח מאזור המרוחק מהכביש 500-1,100 ש“ח
עלות חילוץ רכב מכל סוג הדורש מנוף1,800-5,000 ש“ח

מחירון שירותי דרך לשנת 2022

סוג השירותהערות טווח מחירים
עלות החלפה של גלגל או תיקון של פנצ‘ר בדרך 120-300 ש“ח
עלות התנעה של רכב עם כבל 180-400 ש“ח
עלות פריצה של רכב עבור רכב נעול 220-500 ש“ח
עלות ניטרול אזעקה של הרכב 180-500 ש“ח
עלות אספקה של דלק עבור רכב תקוע באמצע הדרך עלות לא כוללת את מחיר הדלק, המחיר הוא רק עבור השירות 140-300 ש“ח
עלות שאיבה של דלק עבור רכב תקוע באמצע הדרך העלות כוללת שאיבה של הדלק מהמיכל והחלפה של הדלק בדלק המתאים, לא כולל מחיר הדלק270-400 ש“ח

תוכן עניינים:

א.מ.י שירותי גרירה

א.מ.י שירותי גרירה

אם נתקעתם בצד הדרך, באמצע טיול שטח עם החברים או בכל מקום אחר ואתם חשים ייאוש ותסכול, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות ל– א.מ.י שירותי גרירה. אנו מספקים לקהל לקוחותינו את כל שירותי הגרירה לרבות גרירת רכבים, גרירת אופנועים, גרירות מורכבות של משאיות מאתרי בניה, ג‘יפים בחוף הים ועוד. כל שנותר לכם הוא ליצור איתנו קשר ואנחנו בדרך לחלץ אתכם.

אפשר גם ליצור איתנו קשר בטופס ונחזור SOS

מאמרים נוספים

שירותי גרירה בחריש

שירותי גרירה בחריש הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בחריש לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בעומר

שירותי גרירה בעומר הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בעומר לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בתל-אביב

שירותי גרירה בתל-אביב הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בתל-אביב לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה ביפו

שירותי גרירה ביפו הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי ביפו לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בקריות

שירותי גרירה בקריות הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בקריות לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בשוהם

שירותי גרירה בשוהם הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בשוהם לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בגני תקווה

שירותי גרירה בגני תקווה הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בגני תקווה לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע

שירותי גרירה בגבעת שמואל

שירותי גרירה בגבעת שמואל הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בגבעת שמואל לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע

שירותי גרירה עד כניסת השבת

*לא נותנים שירות לחברות ביטוח

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא נותנים שירות לחברות ביטוח