כל מה שאתם צריכים לדעת על שירות גרר

*לא נותנים שירות לחברות ביטוח

כאשר אנחנו מדמיינים שירותי גרירה בראש שלנו אנחנו רואים משהו מאוד מסוים, אבל יש עולם שלם מאחורי שירותי הגרירה השוניםגרירה מקצועית לרכב וחשוב להבין את זה. שירות גרר הוא השירות הסופי שיש לעשות כאשר אין דרך לשקם את הרכב במקום בו הוא נמצא. שירות גרירה מקצועי מעניק לכם את האפשרות לקבל סיוע בכל זמן ובכל מקום. חשוב לתת דגש על שירות מקצועי ולבחור חברה מקצועית, זאת מטלה לא פשוטה. לכן, כעת אנחנו עומדים לעסוק בכל מה שקשור בשירותי גרירה כדי שתכירו את כל מה שיש לחברה מקצועית להציע לכם. חברה שמתפשרת על פחות מזה כנראה אינה רלוונטית בשבילכם.

מה כלול בשירותי גרר?

שירות גרר מקצועי יעניק לכם שירות רחב בכל הנוגע לחילוץ ושירותי דרכים. יש היום הרבה מקרים בהם גרר הוא לאו דווקא הפיתרון שאתם צריכים, רק במקרה בו אין לכם דרך להחזיר את הרכב לכביש אתם צריכים שירותי גרירה אשר ילוו את הרכב שלכם למוסך הקרוב. עם זאת, שירותי גרירה רבים מצאו לנכון להעניק ללקוח את הפיתרון לבעיה שלו במקום. בסופו של דבר, כאשר אתם נתקעים עם הרכב אתם רוצים לחזור לכביש כמה שיותר מהר, לא צריך רכב חלופי, לא צריך את כל הבירוקרטיה להגיע למוסך ולחתום על טפסים, אתם רוצים את הרכב שלכם מוכן היום.

אחד השירותים אשר מתאים למקרה כזה הוא מוסך נייד. שירותי גרירה רבים מציעים שירותי מוסך נייד, משמע המוסך מגיע עד אליכם. חשוב לציין, שירות זה הוא מאוד מגוון אך גם מוגבל, יש מקרים בהם לא תהיה לכם ברירה אלא להיעזר בשירותי גרירה ולהגיע למוסך מורשה. כמו כן, יש לכם שירותי דרך אשר הם מעט שונים מאשר מוסך נייד. בשירותי דרך תגיע אליכם ניידת עם החלקים הרלוונטים בהתאם לתקלה שלכם. כאשר אתם יוצרים קשר עם חברת שירותי הגרירה היא תנסה לבדוק אתכם טלפונית מהי התקלה כדי להגיע עם החלפים הרלוונטים. כאשר מדובר על החלפה של גלגל, תיקון פשוט שאינו מחייב לעלות את הרכב שלכם על מעלית, החלפת מצבר וכד', כל אלה יכולים להיפתר במקום באמצעות שירותי דרך או מוסך נייד.

שירות נוסף של חברה מקצועית הוא חילוץ רכבים. חילוץ רכבים מתאים לסוגים שונים של רכבים אשר נתקעו מכל סיבה שהיא ובכל מקום שהוא. זאת אומרת, אם הייתם בטיול שטח ונתקעתם בבוץ שירותי חילוץ רכבים הוא השירות שמתאים לכם. שירות חילוץ רכבים הינו שירות מקצועי אשר מגיע עם ציוד רלוונטי הכולל רצועות עיגון, מכפיל כוח, שאקלים, רצועות חילוץ קינטיות ועוד.

גרר לרכבים דו גלגליים

שירותי גרירה לרכבים דו גלגליים הוא שירות גרירה שחייב להיות מותאם לאופנוע/קטנוע. הגרר עצמו יכול להיות נגרר, עגלה ייעודיתסוגי גרירת רכבים אשר מתאימה לרכבים דו גלגליים. חשוב מאוד שיש כמובן רמפה לעגלה שלכם, ואת כל האביזרים הנדרשים כדי לאזן את האופנוע בזמן הנסיעה על הגרר. יש הרבה אנשים אשר מעניקים שירותי גרירה ללא כל ניסיון, לכן הדרך בה הוא גוררים את האופנוע שלכם יכולה לגרום לתקלות נוספות ופגיעות בשלדת האופנוע. המחיר אותו תשלמו עבור גרר אופנועים בתוך העיר אמור לנוע בין 150 ש"ח ועד 250 ש"ח. מעל 10 ק"מ ועד 30 ק"מ המחיר לא אמור לעלות על 300 ש"ח. כל קילומטר נוסף מעבר לכך יהיה בתעריך שנע בין 8 עד 12 ש"ח.

גרר לרכבים מסחריים

רכבים מסחריים הם רכבים אשר משתמשים בהם לצורכי עבודה, לעיתים גם רכבים אשר מיועדים לאנשים בעלי נכות יכללו בתוך הקטגוריה הזאת. התעריף של רכבים מסחריים הינו גבוה יותר גם בשל התקלות החוזרות שיש לרכבים אלו מכיוון שהם יותר זמן על הכביש, וגם מכיוון שמדובר על רכבים גדולים יותר מרכבים פרטיים. המחיר עבור שירותי גרר לרכבים מסחריים הינו 250 ש"ח עד 400 ש"ח. כאשר מדובר על מרחק העולה על 30 ק"מ המחיר יהיה עד 750 ש"ח, כל קילומטר מעבר ל-30 ק"מ יהיה בתעריף של כ-15 ש"ח.

גרר לרכבים פרטיים

שירות גרר לרכבים פרטיים הוא כמובן השירות הנפוץ ביותר. הרכב שלכם תמיד חשוף לתקלות, הבעיה היא הזמן שזה קורה והמיקום. שירות גרר לרכבים פרטיים מחייב אתכם בכל הציוד הנדרש כמובן, אבל מעבר לזה הזמינות היא לא פחות קריטית. המחיר אותו תשלמו עבור גרר לרכב פרטי עד 10 ק"מ יהיה בין 200 ל-400 ש"ח. מעבר ל-10 ק"מ המחיר יכול להגיע לכ-500 ש"ח, לרוב לוקחים את אותם המחירים גם מעבר ל 10 ק"מ. כאשר מדובר על מעל 30 ק"מ המחיר יעלה כל קילומטר ב-10 ש"ח בערך.

גרר למשאיות

גרר למשאיות חייב להיות מתאים לכל משקלי המשאיות, גם לרכבים אשר עולים על 12 טון ומעלה. בשביל זה אתם צריכים את הציוד המתאים ביותר, פחות מזה יכול לסכן את המשאית. המחיר עבור גרר משאיות הינו גבוה יותר מאשר כל המחירים עד עכשיו, המחיר יכול להתחיל מכ-600 ש"ח ולהגיע גם ל-1,200 ש"ח ויותר. יש שירותים מיוחדים אשר מתאימים לחילוץ משאיות ושירותי דרך מותאמים.

מה ההבדל בין גרר מקצועי לחובבני?

גרר מקצועי שם דגש ענק על זמינות. הזמינות היא החלק החשוב ביותר בשירותי גרירה מבחינתנו. כאשר בן אדם נתקע בדרכים הואאיך לבחור גרר מקצועי כנראה בטח לאנשהו, והוא צריך להגיע לשם מהר. בשונה מחברות ביטוח אשר מציעות שירותי גרירה כחלק מפוליסת הביטוח או חברות חובבניות, חברה מקצועית תגיע אליכם תוך עד שעה. כאשר מדובר על חברות חובבניות או חברות דרך הביטוח זמני ההגעה מגיעים לכ-3 שעות, פער משמעותי, לא? כמו כן, חברות מקצועית לא רק זמינות אליכם מבחינת הגעה, אלא זמינות לאורך כל היום והלילה. אי אפשר לדעת מתי אתם תתקעו עם הרכב, לכן אנחנו נמצאים לשירותכם 24 שעות ביממה, כולל חגים ושבתות כמובן.

כמו כן, יש חשיבות מאוד גדולה לציוד בו החברה משתמשת. כאשר מדובר על חברה מתוך הפוליסה שלכם סביר להניח והציוד יהיה מקצועי. כאשר מדובר על חברה חובבנית כאן הבעיה מתחילה. חברה ללא ניסיון או רישיון לעסוק בתחום הזה לא רק יכולה לבזבז לכם זמן וכסף, היא גם יכולה לפגוע ברכב שלכם במצב שלו כרגע. לכן, עדיף לכם להשקיע עוד 100 ש"ח עבור חברה מקצועית מאשר לחשוש לגבי עתיד הרכב שלכם.

חברה מקצועית תציע לכם שירותי אחסון לילה במקרה בו המוסך שלכם לא פעיל כי השעה מאוחרת או שזה יום חג. המחיר עבור אחסון לילה משתנה בהתאם לגודל וסוג הרכב שלכם, המחירים מתחילים מ-40 ש"ח ומגיעים לכ-85 ש"ח ללילה. לא פשוט לבחור בין חברה מקצועית לחברה פחות מקצועית, לעיתים הכסף הוא המניע שלנו לבחירה, אבל זה לא חייב להיות ככה. תסתכלו על השירות, זמני ההמתנה וכמובן המקצועיות כאשר אתם בוחרים חברת גרירה.

הזמנת גרר – כל מה שאתם צריכים לדעת

הרכב מניע אותנו ממקום למקום, אבל כמעט ולא נמצא אדם בעל ותק על הכביש שלא מצא את עצמו מחפש שירותי גרירה באמצע כביש מהיר. שירותי גרירה פרוסים לאורך כל רחבי הארץ, אך הדבר הקריטי הוא למצוא מבין כל האפשרויות את בעל המקצוע אשר יעניק לנו שירות מקצועי במחיר הגון. איך עושים את זה? על ידי הכרה לעומק של מהם באמת שירותי גרירה.

מהם שירותי גרירה?

שירותי גרירה הם שירותי חירום הכוללים חילוץ של רכב תקוע, הובלת רכב תקוע לפירוק לחלקים, הובלת רכב תקוע למוסך מורשה וכו'… שירותי גרירה פרוסים לאורך כל רחבי הארץ, בין אם מדובר על איזור הררי ובין אם מדובר על כביש החוף. המטרה של שירותי גרירה היא להגיע לכל מקום בו נדרש חילוץ. בנוסף, שירותי גרירה מקצועיים רבים ינסו לבצע תיקונים ברכב עוד לפני שהם מובילים אותו למוסך. פעמים רבות הגענו לחילוץ ומצאנו את עצמנו מחליפים רק מצבר ולאחר מכן הרכב נוסע באופן תקין לחלוטין. לעיתים מדובר על בעיות מינוריות שאליהן לא שם לב בעל הרכב ותפקידנו כשירות גרירה לפתור את הבעיה. כמו כן, יש שירותי גרירה אשר גם מתקנים את הרכבים שלכם במוסכים מורשים ומציעים לכם רכב חלופי עד לתיקון הרכב הקיים, לעיתים מדובר גם על חלק מפוליסת ביטוח הרכב.

מה המחירון של הזמנת גרר?

חשוב להדגיש כי המחירים עלולים להשתנות על פי גורמים שונים כמו ימי שבת, חגים, שעות הלילה המאוחרות וסוג הרכב, הנה מחירון עבור ממוצע המחירים בשוק:

גרירת רכבים פרטיים למרחק של עד 10 ק"מ תעלה לכם בין 100 עד 300 ש"ח.

גרירת רכבים פרטיים למרחק של 10 ק"מ עד 30 ק"מ תעלה לכם בין 300 עד 500 ש"ח, עבור כל קילומטר נוסף תשלמו כ-10 שקלים.

גרירת משאית מעל 3.5 טון למרחק של עד 30 ק"מ תעלה לכם כ-800 ש"ח, כל קילומטר נוסף עולה כ-15 שקלים. 

גרירת אופנוע בתוך העיר תעלה לכם כ-150 ש"ח. 

גרר – עמידה בזמנים

אחד האלמנטים החשובים ביותר שיש לתת דגש עליהם בבחירת בעל מקצוע אשר יעניק לכם שירותי גרר הוא עמידה בזמנים. אתם לא רוצים להמתין בחום או בקור שעות רבות עד להגעתו של בעל המקצוע, אתם רוצים שיגיע גרר תוך פרק זמן קצר. לכן, הדבר הראשון שעליכם לברר עם בעל המקצוע כאשר אתם נתקלים בצרה הוא תוך כמה זמן הגרר יגיע. קראו גם חוות דעת אודות אותה חברה, כל מי שכתב חוות דעת על גרר בוודאי התייחס לפרק הזמן בו הוא חיכה עד להגעתו של בעל המקצוע. 

 

גרר אופנועים

גרר אופנועים שונה באופיו מגרר לרכבים פרטיים. מדובר בדרך כלל על גרר בעל עגלה ייחודית עליה באמצעות דחיפה מעלים את האופנוע. ישנן עגלות המתאימות למספר רב של אופנועים ומצד שני יש גם עגלות עבור מספר בודד. את האופנוע ממקמים בעגלה ומייצבים באמצעות קשירות אשר מונעות מהאופנוע לאבד יציבות בעת הנסיע, אם בעל המקצוע מציע לכם להכניס את האופנוע שלכם בשכיבה על העגלה מומלץ לפנות לבעל מקצוע אחר. המחיר אותו תשלמו עבור הובלת אופנוע על ידי גרר למוסך או לפירוק יהיה נמוך מאשר גרר המיועד לרכבים.

גרר לרכבים פרטיים

שירותי גרירה עבור רכבים פרטיים הם שירותים נפוצים, בדרך כלל מדובר על מצב חירום בו נתקע בעל הרכב במקום מסוים ונדרש להוביל את הרכב שלו לבדיקה. לעיתים מדובר על מקרים של תאונה בהם הרכב נדרש בפינוי לחלקים או למוסך. שירותי גרירה לרכבים נחשבים תחת ההגדרה של שירותי חירום, יש מספר רב של בעלי מקצוע פרטיים וחברות אשר יעניקו לכם שירותים מסוג זה. מה שחשוב הוא לוודא שאכן מדובר על בעל מקצוע מורשה שיידע כיצד לנהוג ברכב שלכם במצב בו הוא נמצא.

 

ביטוח גרר

האם יש לכם ביטוח גרר? ביטוחי גרירה הפכו להיות נפוצים בקרב חברות ביטוח רבות אשר בנוסף לביטוח החובה הרגיל מאפשרות לנו להוסיף ביטוח גרר שעלותו כמה מאות שקלים בשנה, במקרה בו יש תקלה ברכב ונדרש בגרר חברת הביטוח תשלח גרר מטעמה. החיסרון הוא שאין לכם את אפשרות הבחירה, אתם לא יכולים לבחור גרר לפי טעמכם. עקב כך שכבר שילמתם השירות לא יהיה בהכרח זמין כמו שיהיה זמין אצל חברות גרירה פרטיות. לכן, אם אתם סומכים במאת האחוזים על חברת הביטוח שלכם תוכלו להוסיף את הביטוח הזה, אם אתם מעדיפים לקבל שירות מלא ואדיב במקום פנו לחברות הפרטיות.

 

מה עושים עד להגעתו של בעל מקצוע?

הדבר הראשון שאתם חייבים לעשות לפני הגעתו של בעל המקצוע ולפני שאתם אפילו מרימים טלפון לשירותי גרירה הוא להוריד פאניקה. אנו מוצאים רבים מלקוחותינו מודאגים, אך אין לכם ממה לדאוג, מה שקרה כבר קרה והעיקר שכולם בסדר כרגע. הלחץ רק יכול לגרום להרס, לכן גם בעלי המקצוע מטעמו יודעים כיצד לנהוג בפגישה הראשונית עם הלקוח המודאג. לאחר שהורדתם לחץ או לפחות ניסיתם צאו מהרכב, עשו את מה שהחוק קובע וסמנו שאתם מחכים לגרר על ידי הצבת תמרור ולבשו כמובן חליפה זוהרת. ניתן לעמוד בקרבת הרכב, אך כאשר מדובר על כביש סואן או כל מקום בו הראיה של עוברי האורח אינה מושלמת מומלץ ללכת למקום הבטוח ביותר שנמצא במקום.

 

כיצד בוחרים שירותי גרירה אמינים?

עם כל כמה שאתם בוודאי נמצאים קצת בלחץ ומנסים לזרז את העניינים עד להגעתו של בעל המקצוע, עדיף לכם לבזבז עוד 10 דקות בחיפוש נכון אחר בעל מקצוע מאשר להתחרט על הכסף שהוצאתם עבורו. חיפוש גרר אינו דבר מורכב ועל החיפוש להתבסס על מספר אלמנטים: שירות, זמינות ומחיר.

 

שירות

כמו בכל תחום שהוא, גם אם אתם אלו שזקוקים לעזרה וכביכול ידיו של בעל המקצוע על העליונה, אתם רוצים לקבל יחס הולם וסבלני. בניגוד לבעל המקצוע, אנו לא כל יום נתקלים במקרה כזה בו הרכב שלנו נותר דומם בצידי הכביש. חפשו בעל מקצוע אשר יהיה סבלני איתכם, יקשיב לכם ויעניק לכם את מספר האופציות הרחב ביותר עבור קבלת השירות.

 

זמינות

אפשר לומר שזה הדבר הכי חשוב והכי מבוקש בקרב הלקוחות. שימו לב, שירותי גרירה חייבים להיות בעלי זמינות גבוהה, אך מהי זמינות גבוהה בתחום הזה? גרר אשר יגיע אליכם תוך שעתיים בערך נחשב לגרר בעל זמינות גבוהה. עם זאת, תוכלו למצוא את עצמכם מחכים גם 5 שעות עבור שירותי גרירה. לכן מומלץ לבחור גרר אשר פועל בקרבת המקום בו אתם נמצאים וכמובן יכול להוביל את הרכב שלכם למוסך בו אתם מטפלים ברכב. 

 

מחיר

בעלי מקצוע שאינם נחשבים למקצועיים יקפצו על ההזדמנות בה הלקוח נמצא בצרה וינצלו זאת לטובת המחיר. שימו לב, כן יש שינויים בתעריפים אם מדובר במקומות נידחים או בשעות הלילה המאוחרות. אך עדיין, שימו לב מהו ממוצע המחירים של במחירון, אם מדובר על מחיר קיצוני דעו להימנע מאותו בעל מקצוע. לאחר שתבצעו מספר שיחות טלפון לשירותי גרירה תדעו מהו ממוצע המחירים פחות או יותר.

הזמנת גרר הרכב מניע אותנו ממקום למקום, אבל כמעט ולא נמצא אדם בעל ותק על הכביש שלא מצא את עצמו מחפש שירותי גרירה באמצע כביש מהיר. שירותי גרירה פרוסים לאורך כל רחבי הארץ, אך הדבר הקריטי הוא למצוא מבין כל האפשרויות את בעל המקצוע אשר יעניק לנו שירות מקצועי במחיר הגון. איך עושים את זה? על ידי הכרה לעומק של מהם באמת שירותי גרירה.

מהם שירותי גרירה?

שירותי גרירה הם שירותי חירום הכוללים חילוץ של רכב תקוע, הובלת רכב תקוע לפירוק לחלקים, הובלת רכב תקוע למוסך מורשה וכו'… שירותי גרירה פרוסים לאורך כל רחבי הארץ, בין אם מדובר על איזור הררי ובין אם מדובר על כביש החוף. המטרה של שירותי גרירה היא להגיע לכל מקום בו נדרש חילוץ. בנוסף, שירותי גרירה מקצועיים רבים ינסו לבצע תיקונים ברכב עוד לפני שהם מובילים אותו למוסך. פעמים רבות הגענו לחילוץ ומצאנו את עצמנו מחליפים רק מצבר ולאחר מכן הרכב נוסע באופן תקין לחלוטין. לעיתים מדובר על בעיות מינוריות שאליהן לא שם לב בעל הרכב ותפקידנו כשירות גרירה לפתור את הבעיה. כמו כן, יש שירותי גרירה אשר גם מתקנים את הרכבים שלכם במוסכים מורשים ומציעים לכם רכב חלופי עד לתיקון הרכב הקיים, לעיתים מדובר גם על חלק מפוליסת ביטוח הרכב.

מה המחירון של הזמנת גרר?

חשוב להדגיש כי המחירים עלולים להשתנות על פי גורמים שונים כמו ימי שבת, חגים, שעות הלילה המאוחרות וסוג הרכב, הנה מחירון עבור ממוצע המחירים בשוק:

גרירת רכבים פרטיים למרחק של עד 10 ק"מ תעלה לכם בין 100 עד 300 ש"ח.

גרירת רכבים פרטיים למרחק של 10 ק"מ עד 30 ק"מ תעלה לכם בין 300 עד 500 ש"ח, עבור כל קילומטר נוסף תשלמו כ-10 שקלים.

גרירת משאית מעל 3.5 טון למרחק של עד 30 ק"מ תעלה לכם כ-800 ש"ח, כל קילומטר נוסף עולה כ-15 שקלים. 

גרירת אופנוע בתוך העיר תעלה לכם כ-150 ש"ח. 

גרר – עמידה בזמנים

אחד האלמנטים החשובים ביותר שיש לתת דגש עליהם בבחירת בעל מקצוע אשר יעניק לכם שירותי גרר הוא עמידה בזמנים. אתם לא רוצים להמתין בחום או בקור שעות רבות עד להגעתו של בעל המקצוע, אתם רוצים שיגיע גרר תוך פרק זמן קצר. לכן, הדבר הראשון שעליכם לברר עם בעל המקצוע כאשר אתם נתקלים בצרה הוא תוך כמה זמן הגרר יגיע. קראו גם חוות דעת אודות אותה חברה, כל מי שכתב חוות דעת על גרר בוודאי התייחס לפרק הזמן בו הוא חיכה עד להגעתו של בעל המקצוע. 

גרר אופנועים

גרר אופנועים שונה באופיו מגרר לרכבים פרטיים. מדובר בדרך כלל על גרר בעל עגלה ייחודית עליה באמצעות דחיפה מעלים את האופנוע. ישנן עגלות המתאימות למספר רב של אופנועים ומצד שני יש גם עגלות עבור מספר בודד. את האופנוע ממקמים בעגלה ומייצבים באמצעות קשירות אשר מונעות מהאופנוע לאבד יציבות בעת הנסיע, אם בעל המקצוע מציע לכם להכניס את האופנוע שלכם בשכיבה על העגלה מומלץ לפנות לבעל מקצוע אחר. המחיר אותו תשלמו עבור הובלת אופנוע על ידי גרר למוסך או לפירוק יהיה נמוך מאשר גרר המיועד לרכבים.

גרר לרכבים פרטיים

שירותי גרירה עבור רכבים פרטיים הם שירותים נפוצים, בדרך כלל מדובר על מצב חירום בו נתקע בעל הרכב במקום מסוים ונדרש להוביל את הרכב שלו לבדיקה. לעיתים מדובר על מקרים של תאונה בהם הרכב נדרש בפינוי לחלקים או למוסך. שירותי גרירה לרכבים נחשבים תחת ההגדרה של שירותי חירום, יש מספר רב של בעלי מקצוע פרטיים וחברות אשר יעניקו לכם שירותים מסוג זה. מה שחשוב הוא לוודא שאכן מדובר על בעל מקצוע מורשה שיידע כיצד לנהוג ברכב שלכם במצב בו הוא נמצא.

ביטוח גרר

האם יש לכם ביטוח גרר? ביטוחי גרירה הפכו להיות נפוצים בקרב חברות ביטוח רבות אשר בנוסף לביטוח החובה הרגיל מאפשרות לנו להוסיף ביטוח גרר שעלותו כמה מאות שקלים בשנה, במקרה בו יש תקלה ברכב ונדרש בגרר חברת הביטוח תשלח גרר מטעמה. החיסרון הוא שאין לכם את אפשרות הבחירה, אתם לא יכולים לבחור גרר לפי טעמכם. עקב כך שכבר שילמתם השירות לא יהיה בהכרח זמין כמו שיהיה זמין אצל חברות גרירה פרטיות. לכן, אם אתם סומכים במאת האחוזים על חברת הביטוח שלכם תוכלו להוסיף את הביטוח הזה, אם אתם מעדיפים לקבל שירות מלא ואדיב במקום פנו לחברות הפרטיות.

מה עושים עד להגעתו של בעל מקצוע?

הדבר הראשון שאתם חייבים לעשות לפני הגעתו של בעל המקצוע ולפני שאתם אפילו מרימים טלפון לשירותי גרירה הוא להוריד פאניקה. אנו מוצאים רבים מלקוחותינו מודאגים, אך אין לכם ממה לדאוג, מה שקרה כבר קרה והעיקר שכולם בסדר כרגע. הלחץ רק יכול לגרום להרס, לכן גם בעלי המקצוע מטעמו יודעים כיצד לנהוג בפגישה הראשונית עם הלקוח המודאג. לאחר שהורדתם לחץ או לפחות ניסיתם צאו מהרכב, עשו את מה שהחוק קובע וסמנו שאתם מחכים לגרר על ידי הצבת תמרור ולבשו כמובן חליפה זוהרת. ניתן לעמוד בקרבת הרכב, אך כאשר מדובר על כביש סואן או כל מקום בו הראיה של עוברי האורח אינה מושלמת מומלץ ללכת למקום הבטוח ביותר שנמצא במקום.

כיצד בוחרים שירותי גרירה אמינים?

עם כל כמה שאתם בוודאי נמצאים קצת בלחץ ומנסים לזרז את העניינים עד להגעתו של בעל המקצוע, עדיף לכם לבזבז עוד 10 דקות בחיפוש נכון אחר בעל מקצוע מאשר להתחרט על הכסף שהוצאתם עבורו. חיפוש גרר אינו דבר מורכב ועל החיפוש להתבסס על מספר אלמנטים: שירות, זמינות ומחיר.

שירות

כמו בכל תחום שהוא, גם אם אתם אלו שזקוקים לעזרה וכביכול ידיו של בעל המקצוע על העליונה, אתם רוצים לקבל יחס הולם וסבלני. בניגוד לבעל המקצוע, אנו לא כל יום נתקלים במקרה כזה בו הרכב שלנו נותר דומם בצידי הכביש. חפשו בעל מקצוע אשר יהיה סבלני איתכם, יקשיב לכם ויעניק לכם את מספר האופציות הרחב ביותר עבור קבלת השירות.

זמינות

אפשר לומר שזה הדבר הכי חשוב והכי מבוקש בקרב הלקוחות. שימו לב, שירותי גרירה חייבים להיות בעלי זמינות גבוהה, אך מהי זמינות גבוהה בתחום הזה? גרר אשר יגיע אליכם תוך שעתיים בערך נחשב לגרר בעל זמינות גבוהה. עם זאת, תוכלו למצוא את עצמכם מחכים גם 5 שעות עבור שירותי גרירה. לכן מומלץ לבחור גרר אשר פועל בקרבת המקום בו אתם נמצאים וכמובן יכול להוביל את הרכב שלכם למוסך בו אתם מטפלים ברכב. 

מחיר

בעלי מקצוע שאינם נחשבים למקצועיים יקפצו על ההזדמנות בה הלקוח נמצא בצרה וינצלו זאת לטובת המחיר. שימו לב, כן יש שינויים בתעריפים אם מדובר במקומות נידחים או בשעות הלילה המאוחרות. אך עדיין, שימו לב מהו ממוצע המחירים של במחירון, אם מדובר על מחיר קיצוני דעו להימנע מאותו בעל מקצוע. לאחר שתבצעו מספר שיחות טלפון לשירותי גרירה תדעו מהו ממוצע המחירים פחות או יותר.

מחירון שירותי גרר לשנת 2022

סוג הרכב אותו גוררים סוג הגרירה מרחק טווח מחירים
עלות גרירת רכב פרטי גרירה רגילה עד 15 ק“מ200-400 ש“ח
עלות גרירת רכב פרטי גרירה רגילה עד 30 ק“מ300-500 ש“ח
עלות גרירת רכב פרטי גרירה רגילה מעל 30 ק“מ תוספת למחיר שנעה בין 7-12 ש“ח עבור כל ק“מ נוסף
עלות גרירת רכב פרטיגרירה מחניון תת קרקעי/גרירה מורכבת מאזור בעייתי תלוי מרחקלמחיר הרגיל יתווסף סכום שנע בין 120-300 אחוזים מגרירה רגילה בהתאם למספר הקומות והמורכבות של הגרירה
גרירת רכב מסחרי עד משקל 3 טוןגרירה רגילה עד 15 ק“מ220-450 ש“ח
גרירת רכב מסחרי עד משקל 3 טוןגרירה רגילה עד 30 ק“מ400-700 ש“ח
גרירת רכב מסחרי עד משקל 3 טוןגרירה רגילה מעל 30 ק“מתוספת למחיר שנעה בין 10-15 ש“ח עבור כל ק“מ נוסף
עלות גרירה של אוטובוס גרירה רגילה עד 15 ק“מ500-800 ש“ח
עלות גרירה של אוטובוס גרירה רגילה עד 30 ק“מ800-1,500 ש“ח
עלות גרירה של אוטובוס גרירה רגילה מעל 30 ק“מתוספת למחיר שנעה בין 10-15 ש“ח עבור כל ק“מ נוסף

מחירון חילוץ רכבים לשנת 2022.xlsx

סוג החילוץהערות טווח מחירים
עלות חילוץ פשוטחילוץ מאזור הסמוך לכביש 250-500 ש“ח
עלות חילוץ פשוט עבור רכב מסחרי חילוץ מאזור הסמוך לכביש 500-800 ש“ח
עלות חילוץ פשוט עבור משאית חילוץ מאזור הסמוך לכביש 600-1,000 ש“ח
עלות חילוץ עבור אוטובוס חילוץ מאזור הסמוך לכביש 600-1,200 ש“ח
עלות חילוץ מורכב עבור רכב פרטי חילוץ מהשטח מאזור המרוחק מהכביש 600-1,200 ש“ח
עלות חילוץ ג‘יפ מהשטח חילוץ מהשטח מאזור המרוחק מהכביש 500-1,100 ש“ח
עלות חילוץ רכב מכל סוג הדורש מנוף1,800-5,000 ש“ח

מחירון שירותי דרך לשנת 2022

סוג השירותהערות טווח מחירים
עלות החלפה של גלגל או תיקון של פנצ‘ר בדרך 120-300 ש“ח
עלות התנעה של רכב עם כבל 180-400 ש“ח
עלות פריצה של רכב עבור רכב נעול 220-500 ש“ח
עלות ניטרול אזעקה של הרכב 180-500 ש“ח
עלות אספקה של דלק עבור רכב תקוע באמצע הדרך עלות לא כוללת את מחיר הדלק, המחיר הוא רק עבור השירות 140-300 ש“ח
עלות שאיבה של דלק עבור רכב תקוע באמצע הדרך העלות כוללת שאיבה של הדלק מהמיכל והחלפה של הדלק בדלק המתאים, לא כולל מחיר הדלק270-400 ש“ח

תוכן עניינים:

א.מ.י שירותי גרירה

א.מ.י שירותי גרירה

אם נתקעתם בצד הדרך, באמצע טיול שטח עם החברים או בכל מקום אחר ואתם חשים ייאוש ותסכול, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות ל– א.מ.י שירותי גרירה. אנו מספקים לקהל לקוחותינו את כל שירותי הגרירה לרבות גרירת רכבים, גרירת אופנועים, גרירות מורכבות של משאיות מאתרי בניה, ג‘יפים בחוף הים ועוד. כל שנותר לכם הוא ליצור איתנו קשר ואנחנו בדרך לחלץ אתכם.

אפשר גם ליצור איתנו קשר בטופס ונחזור SOS

מאמרים נוספים

שירותי גרירה בחריש

שירותי גרירה בחריש הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בחריש לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בעומר

שירותי גרירה בעומר הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בעומר לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בתל-אביב

שירותי גרירה בתל-אביב הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בתל-אביב לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה ביפו

שירותי גרירה ביפו הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי ביפו לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בקריות

שירותי גרירה בקריות הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בקריות לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בשוהם

שירותי גרירה בשוהם הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בשוהם לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע מלהיתקע עם

שירותי גרירה בגני תקווה

שירותי גרירה בגני תקווה הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בגני תקווה לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע

שירותי גרירה בגבעת שמואל

שירותי גרירה בגבעת שמואל הינם הנפוצים ביותר, וגם הקריטיים ביותר. מי מאיתנו שחי בגבעת שמואל לא מכיר את הפקקים האיומים שיש, ואין דבר יותר גרוע

שירותי גרירה עד כניסת השבת

*לא נותנים שירות לחברות ביטוח

מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!

*לא נותנים שירות לחברות ביטוח