Site icon א.מ.י שירותי חילוץ וגרירה

שירותי גרר אופנועים

שירות גרר אופנועים הוא שונה לחלוטין משירותי גרירת רכב, ויש לשים דגש על כך.
שירות מקצועי של גרר אופנועים תחילה, גרר אופנועים אינו דומה לגרר רכב בצורת

הבנייה שלו, הוא בדרך כלל יהיה קטן יותר ונוח לתמרון ברכבי העיר. שירות גרר אופנועים טוב ייתן דגשים על בחינת האופנוע טרם עלייתו לגרר, עלייה לגרר באופן בטוח וקשירה יציבה כאשר האופנוע עומד על הגרר. יש הרבה שירותי גרר המופעלים על ידי אנשי מקצוע "לא מן השורה הראשונה", אלו יציעו לכם שיטות שונות ומשונות לגרירת האופנוע, אל תוותרו על הדרך המסורתית שמבטיחה את בטיחות האופנוע.

שירותי דרך לאופנועים

שירותי דרך לאופנועים הוא שירות אשר כלול אצל גרר אופנועים מקצועי. טרם נפנה את האופנוע שלכם למוסך עלינו לבדוק האם ניתן לתקן את האופנוע במקום. כאשר מדובר על תקלה שולית כמו החלפת מצבר, החלפת גלגל, בעיה חשמלית וכד', נוכל לפתור את הבעיה במקום. שירותי דרך לאופנועים שמים דגש עם זמינות החברה, במקרה בו לא ניתן לתקן את הרכב אותו חברה תיקח את האופנוע שלכם למוסך.

חילוץ אופנועים

קחו בחשבון, גם אם אתם תקועים באמצע שום מקום חברה אשר מתמחה בחילוץ אופנועים תגיע לחלץ אתכם. שירות חילוץ אופנועים נוגע לכל מקום, החל מכבישים מהירים ועד לטיול שטח במדבר. המחיר כמובן מושפע בעיקר מהמיקום בו אתם נמצאים ומורכבות העבודה. עבור חילוץ אופנועים יש שיטות שונות, חלק מחייבות את בעל המקצוע להגיע על כלי רכב מתאים (כאשר מדובר על חילוץ בשטח לדוגמא). לכן, המחירים יכולים להשתנות באופן קיצוני. גרר אופנועים מקצועי יציע כחלק משירותיו גם שירות חילוץ אופנועים.

מוסך נייד לאופנועים

אם אתם לא יכולים לוותר על האופנוע שלכם, תקועים בדרך חשובה ואתם חייבים את האופנוע שלכם מתוקן היום אתם צריכים מוסך נייד לאופנועים. התפקיד של מוסך נייד לאופנועים די ברור לקהל, השירות דומה לשירותי דרך לאופנועים, אך נוגע בפן רחב יותר של תקלות. העלות של מוסך נייד לאופנועים יהיה יקר יותר מבין כל השירותים, אך השירות הוא מה שמשקף את המחיר בעיקר.

שימו לב, גם כאשר מדובר על מוסך נייד לאופנועים וגם כאשר מדובר על שירותי דרך לאופנועים אתם יכולים להיעזר בבעל המקצוע כדי לעבור טסט. בדרך כלל שירותי דרך לאופנועים יעניקו לכם הכשרה לרכב, מוסך נייד לאופנועים לא רק יכשיר את הרכב שלכם לטסט אלא גם יוכל לקחת את האופנוע שלכם לטסט במקומכם.

מחירון גרר אופנועים

המחיר אותו תשלמו עבור גרר אופנועים משתנה בהתאם למיקום שלכם ובהתאם לשירות הספציפי אותו אתם צריכים.
רוב שירותי הגרירה בעיר יבקשו ממכם מחיר של 150 עד 200 ש"ח עבור שירותי גרירה בתוך העיר. כאשר מדובר על מרחק העולה על 10 ק"מ המחיר ינוע בין 150 ש"ח ועד 300 ש"ח, עבור כל קילומטר נוסף תשלמו כ-8 ש"ח. כמו כן, יש שירותים נלווים לשירותי הגרירה. במקרה בו אתם רוצים אחסון לילה עבור האופנוע שלכם יהיה עליכם לשלם כ-40 עד 80 ש"ח ללילה. שירותי אחסון מתאימים לזמנים בהם המוסך שלכם לא פעיל ואתם מעדיפים שלא להשאיר את האופנוע שלכם בחוץ.

כמו כן, התעריף עבור שירותי שבת, חג ולילה שונים מאשר שירותים סטנדרטיים. גרר אופנועים מקצועי יעניק שירות 24 שעות ביממה. המחיר עבור תעריף שבת עולה בכ-50% עד 150%. בין אם אתם צריכים חילוץ אופנועים, שירותי דרך לאופנועים וכל שירות אחר, פנו תמיד אל חברת גרר אופנועים מקצועית כדי לקבל אומדן לגבי המחיר אותו אתם צריכים לשלם.

Exit mobile version