Site icon א.מ.י שירותי חילוץ וגרירה

שילוח חבילות קטנות לעסק שלכם

קרדיט תמונה: freepik

בעלי עסק – חלק ניכר מהשגרה התפעולית שלכם כוללת התעסקות עם שילוח ושינוע של מוצרים ופריטים ממקום למקום. אתם נמצאים בנקודה אחת והלקוחות מזמינים דרככם מוצרים מכל חלקי הארץ – כמובן שלבד לא תוכלו לשלוח את הפריטים, גם אם יש לכם עסק קטן.

לצורך כך, חברות ועסקים קטנים ובינוניים שוכרים את שירותיה של חברת משלוחים מקצועית ורצינית. רק חברת משלוחים כמו ענק המשלוחים יכולה לשאת באחריות של שילוח מוצרים ופריטים לכל חלקי הארץ, באחריות!

מה חשוב בנוגע להשכרת חברת משלוחים לעסקים?

בניהול של עסק, כל עסק מכל סוג ותחום שהוא – זמן הוא מצרך יקר לאין ערוך. עליכם לוודא שכל הסחורה מגיעה לייעדה בזמן, שהלקוחות מרוצים מרמת הרצינות שאתם מקדישים להזמנה שלהם וכי אכן המוצר מגיע לכתובת המדויקת, לאדם הנכון, בצורה נאותה ומסבירה. בישראל קיימות לא מעט חברות שליחויות, אך לא לכולן יש מוניטין טוב – איחורים, הגעה למקומות לא נכונים, חוסר שמירה נאותה על המוצר ועוד יכולים לקלקל לעסק את המוניטין הטוב שלו.

חברת שילוח חייבת לוודא כי כל ההזמנות יוצאות בזמן ולא מתעכבות בדרכים או בנקודות היציאה, במיוחד אם מדובר במוצרים שעלולים להתקלקל בשמש או להיהרס בחשיפה ממושכת בדרכים. כמו כן, חשוב לדאוג כי כל חבילה מגיעה לייעדה בשלום, בבטחה וכי השליח מוסר את החבילה לאדם הנכון בצורה מסבירת פנים.

קבלת המלצות עניין ראשון במעלה

לכן, חשוב מאוד בנושא בחירת חברת שליחויות, לשמוע ביקורות והמלצות של בעלי עסקים אחרים שאתם בקשר איתם בנוגע לחברת השליחויות שהם שכרו והתרשמו לטובה. תמצאו מהר מאוד שחברת השילוח ענק המשלוחים מקבלת המון ביקורות חיוביות ושבחים לאין ערוך – לגבי הרצינות שלהם בכל הנוגע לשירות הלקוחות, לזמני השילוח הנוחים ביותר עבור הלקוחות שלהם, הגעה לכל היעדים בזמן ושמירה על ערך המוצר בזמן המשלוח.

סוגי שליחויות והמחירים שלהם

לגבי משלוח חבילה קטנה, בדרך כלל עד 25 ק"ג, יש השלכות מבחינת המחיר של המשלוח וזמני ההגעה שלו. יש הבדל בין שילוח של מוצר אחר למשנהו, ולכן אתם צריכים לדעת את התמחור של הסוגים השונים. ישנם לקוחות שצריכים את המוצר מהיום למחר, המחיר יכול להתחיל בסביבות ה-50 שקלים לערך. במידה והמשלוח דחוף יותר ואתם חייבים להעביר אותה מהיום להיום, העלות תהיה כמובן גבוהה יותר ותעמוד על סביבות ה90 ₪ ומעלה. אם מדובר במשלוח דחוף ביותר מעכשיו לעכשיו, העלות של המשלוח תתחיל בסביבות 150 ₪ ומעלה.

משלוחים בהתאמה אישית

יש לקחת בחשבון התאמות של אופני השילוח ברמה האישית המותאמת הן לעסק והן ללקוחות העסקיים שלו- משלוח חבילה קטנה, שילוח לאזורים רחוקים או חריגים, שעות שילוח יוצאות דופן שאינן בתוך שעות העבודה הרגילות ועוד דרישות כאלו ואחרות. לכל צורת שילוח של משלוח חבילה קטנה בתנאים אישיים ומועדפים, עדיף ליצור קשר טלפוני או בוואצאפ עם ענק המשלוחים.

 

Exit mobile version