Site icon א.מ.י שירותי חילוץ וגרירה

כמה מקבלים על רכב לפירוק

freepik

כמה כסף מקבלים מקונה רכבים לפירוק

אם יש לך רכב ישן שכבר לא נוסע ובזמן הקרוב אתה לא מתכנן לתקן אותו, אחת האפשרויות היא למכור אותו לפירוק. אבל כמה מקבלים על מכירת רכב במצב כזה? התשובה תלויה בכמה גורמים.

סוג הרכב – רכבים יקרים יותר כמו מרצדס ו-BMW , יקבלו מקונה הרכבים מחיר גבוה יותר בפירוק מאשר רכבים זולים יותר. גם רכבים נדירים שפחות רואים על הכביש עשויים לקבל מחיר גבוה יותר.

מצב החלקים הפנימיים – ככל שהמנוע, תיבת ההילוכים ושאר החלקים הפנימיים במצב טוב יותר, כך המחיר שתקבל עבור הרכב יהיה גבוה יותר. חלקים במצב גרוע עלולים להוריד משמעותית את המחיר.

מצב המרכב – גם מצב המרכב והחלקים החיצוניים משפיע על המחיר שתקבל. רכב עם שריטות, חלודה או נזקים יקבל פחות.

ביקוש בשוק חלקי החילוף – אם יש ביקוש גבוה לחלקי חילוף מסוג מסוים, המחיר עשוי לעלות.

בגדול, ניתן לצפות לקבל בין כמה מאות שקלים לבין אלפי שקלים על רכב לפירוק, בהתאם לגורמים שהוזכרו לעיל. הסכום המדויק ייקבע על ידי העסק שעוסק בפירוק ומכירת חלקי חילוף.

אם אתה שוקל למכור את הרכב הישן שלך לפירוק, מומלץ לפנות למספר עסקים ולקבל הצעות מחיר שונות. חשוב לבדוק גם ביקורות על העסקים הללו ואת אמינותם לפני שאתה סוגר עסקה.

לגבי המחיר אין תשובה חד משמעית מכיוון שזה תלוי במספר רב של גורמים כאלה ואחרים – אבל אפשר להגיד שברגע שתפנו לחברת פירוק טובה אז המחיר יהיה גבוה יותר מאשר חברת פירוק חובבנית בתחילת הדרך…

 

איך נראה תהליך מכירת רכב לפירוק

אם החלטת למכור את רכבך הישן לפירוק, התהליך פשוט למדי ובלי סיבוכים מיותרים. דבר ראשון צריך לאתר קונה רכבים מקצועי העוסק בפירוק ומכירת חלקי חילוף. לאחר מכן להזמין את קונה הרכבים לבוא ולבדוק את הרכב, הוא יעריך את מצבו ויציע לך הצעת מחיר.

אם תסכים להצעה, הקונה ישלם לך את הסכום שהוצע במזומן וידאג לגרור את הרכב בעצמו ועל חשבונו למגרש הפירוק. שם יפרק את הרכב לחלקים וימכור אותם כחלקי חילוף בשוק או ישלח אותם למחזור. כל מה שנשאר לך לעשות הוא לדאוג לביטול רישיון הרכב במשרד הרישוי.

יש המון קוני רכבים לפירוק בשוק, כדי למצוא קונה רכבים לפירוק איכותי ואמין, מומלץ להיעזר באתר https://carbuyer.co.il/ באתר תמצאו קונה רכבים לפירוק עם וותק של 12 שנה שנותן מחירים טובים עבור הרכבים ושירות מצוין.

חשוב לבחור קונה רכבים מנוסה ואמין שיציע מחיר הוגן עבור רכבך הישן ויספק שירות מקצועי ויעיל של גרירה ופירוק.

Exit mobile version